Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 18307793773!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 18307793773 pasujący przykładowo do BMW 5 (E60) z silnikiem 535 d możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1181
Filtr cząstek stałych 18307793773 | Wypalanie sadzy z DPF i FAP
Bez wątpienia filtr cząstek stałych, który znalazł swoje miejsce w układzie wydechowym Twojego pojazdu, musi być oczyszczany, bo inaczej nie będzie pracował zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Mówi się dużo o czyszczeniu filtra cząstek stałych w serwisie, ale wypalanie sadzy też jest bardzo istotne. Poprzez wypalanie – usuwasz z wnętrza filtra DPF/FAP sadzę, natomiast regeneracja wykonywana w ASO ma na celu oczyszczenie tego podzespołu również z problematycznego popiołu.
Jeśli szukasz wskazówek, jak wypalać DPF i FAP, to w tym artykule dostaniesz właśnie tę odpowiedź. Najlepszą opcją do wypalania filtra cząstek stałych jest regeneracja pasywna, która polega na szybszej jeździe, podwyższeniu i zarazem utrzymaniu takiego stylu jazdy przez dobre kilkanaście minut (bez przerywania!). To sprawi, że wzrośnie temperatura spalin i tym samym zostanie wypalona zalegająca w filtrze sadza. Ten rodzaj regeneracji podzespołu ma swoje plusy, a chodzi o nieobciążanie silnika.
Drugim wyborem może być przeprowadzenie regeneracji aktywnej, czyli tej na postoju. Warunkiem jest zaparkowanie pojazdu z dala od ludzi i podniesienie także obrotów. Sterownik jednostki napędowej poda nową dawkę paliwa, która podniesie spalinom temperaturę i również dzięki temu sadza zostanie wypalona w całości. W tym przypadku obciążenie silnika jest duże, więc nie warto praktykować tej metody za każdym razem.
Co do regeneracji filtra cząstek stałych w serwisie, jest ona najefektywniejsza, ponieważ uwalnia zatkane kanaliki filtrujące z każdego rodzaju zanieczyszczeń oraz przywraca jego utracone parametry. To, co również istotne – cena usługi regeneracji podzespołu jest bardzo korzystna!
DPF 18307793773 | Co ile czyścić DPF/FAP?
Filtr cząstek stałych nie powinien być częściej czyszczony niż po przejechaniu od 400 do 700 kilometrów. Jeśli jednak domaga się on częstszego wypalania, być może jest jakaś nieprawidłowość i należy ją sprawdzić w ASO.
Popularne wpisy
Zapchany filtr DPF – jak sobie z tym radzić?
Jeżeli filtr DPF w Twoim aucie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jeżdżenie z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Problem z filtrem DPF – regenerować, czy postawić na wymianę?
Sprawdź jakie czynniki warto rozważyć, przed podjęciem decyzji o regeneracji lub wymianie filtra cząstek stałych. ...
Komentarze