Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Oferujemy regenerację lub sprzedaż fabrycznie nowego filtra 18307797212.
Oferowane przez nas filtry DPF spełniają obecnie obowiązujące normy emisji spalin. Co więcej, stosowane przez nas najnowocześniejsze technologie regeneracji filtrów umożliwiają usunięcie zarówno sadzy, jak i popiołu.
Nasza siedziba znajduje się w Stalowej Woli, jednakże przyjmujemy również zamówienia z całego kraju.
Regeneracja filtrów DPF przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Nie wypalamy filtrów w piecach oraz nie korzystamy z myjek ultradźwiękowych.
Oprócz kompleksowo zregenerowanego filtra cząstek stałych otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji,
- 24-miesięczną gwarancję,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Filtr DPF 18307797212 dostępny jest również pod numerem BM11040H.
Pasuje do pojazdów:
- BMW 3 (E90) 330 d 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),
- BMW 3 (E90) 330 xd 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),
- BMW 3 Touring (E91) 330 d 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),
- BMW 3 Touring (E91) 330 xd 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),
- BMW 3 coupe (E92) 330 d 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),
- BMW 3 coupe (E92) 330 xd 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),
- BMW 3 kabriolet (E93) 330 d 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),
- BMW 5 (E60) 525 xd 2993cm³ 197KM 145kW M57 D30 (306D3),
- BMW 5 (E60) 530 d 2993cm³ 235KM 173kW M57 D30 (306D3),
- BMW 5 (E60) 530 d 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),
- BMW 5 (E60) 530 xd 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),
- BMW 5 (E60) 530 xd 2993cm³ 235KM 173kW M57 D30 (306D3),
- BMW 5 Touring (E61) 525 xd 2993cm³ 197KM 145kW M57 D30 (306D3),
- BMW 5 Touring (E61) 530 d 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),
- BMW 5 Touring (E61) 530 d 2993cm³ 235KM 173kW M57 D30 (306D3),
- BMW 5 Touring (E61) 530 xd 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),
- BMW 5 Touring (E61) 530 xd 2993cm³ 235KM 173kW M57 D30 (306D3),
- BMW X3 (E83) 3.0 d 2993cm³ 218KM 160kW M57 D30 (306D3),
- BMW X3 (E83) xDrive 30 d 2993cm³ 218KM 160kW M57 D30 (306D3),
Filtr cząstek stałych 18307797212 | Przyczyny awarii filtra DPF
Nieprawidłowe użytkowanie pojazdu wyposażonego w filtr DPF, jest jedną z najczęstszych przyczyn jego awarii. Czynnikiem wspomagającym zapychanie się filtra DPF jest również styl jazdy – poruszanie się pojazdem z silnikiem diesla wyłącznie po mieście zdecydowanie przyczynia się do jego szybszego zatkania. Dlaczego? Filtr cząstek stałych, aby mógł rozpocząć proces samoczynnego wypalania się potrzebuje określonej temperatury, którą pojazd może osiągnąć pokonując dłuższą trasę - w warunkach miejskich niestety nie ma takiej możliwości.
Podejmując decyzję o tym, aby jazda na zapchanym DPF była kontynuowana, należy mieć świadomość tego, że spowodować to może usterkę między innymi turbiny, jak i również obciąża silnik. Również awaria elementów układu paliwowego – wtryskiwaczy – przyczynia się do szybszego zapychania filtra DPF.
Kolejną przyczyną, która powoduje awarie filtra cząstek stałych jest tankowanie paliwa gorszej jakości, jak i brak terminowej wymiany oleju, którego jakość również ma znaczenie.
Popularne wpisy
Zapchany filtr DPF – jak sobie z tym radzić?
Jeżeli filtr DPF w Twoim aucie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jeżdżenie z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Problem z filtrem DPF – regenerować, czy postawić na wymianę?
Sprawdź jakie czynniki warto rozważyć, przed podjęciem decyzji o regeneracji lub wymianie filtra cząstek stałych. ...
Komentarze