Filtr DPF 18307797212

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Pracownia regeneracji DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Oferujemy regenerację lub sprzedaż fabrycznie nowego filtra 18307797212.

Filtr cząstek stałych 18307797212 | Przyczyny awarii filtra DPF
Filtr DPF 18307797212

  

Oferowane przez nas filtry DPF spełniają obecnie obowiązujące normy emisji spalin. Co więcej, stosowane przez nas najnowocześniejsze technologie regeneracji filtrów umożliwiają usunięcie zarówno sadzy, jak i popiołu.

  

Nasza siedziba znajduje się w Stalowej Woli, jednakże przyjmujemy również zamówienia z całego kraju.

  

Regeneracja filtrów DPF przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Nie wypalamy filtrów w piecach oraz nie korzystamy z myjek ultradźwiękowych.

  

Oprócz kompleksowo zregenerowanego filtra cząstek stałych otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji,

- 24-miesięczną gwarancję,

- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

  

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

  

Filtr DPF 18307797212 dostępny jest również pod numerem BM11040H.

  

Pasuje do pojazdów:

  

- BMW 3 (E90) 330 d 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),

- BMW 3 (E90) 330 xd 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),

- BMW 3 Touring (E91) 330 d 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),

- BMW 3 Touring (E91) 330 xd 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),

- BMW 3 coupe (E92) 330 d 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),

- BMW 3 coupe (E92) 330 xd 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),

- BMW 3 kabriolet (E93) 330 d 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),

- BMW 5 (E60) 525 xd 2993cm³ 197KM 145kW M57 D30 (306D3),

- BMW 5 (E60) 530 d 2993cm³ 235KM 173kW M57 D30 (306D3),

- BMW 5 (E60) 530 d 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),

- BMW 5 (E60) 530 xd 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),

- BMW 5 (E60) 530 xd 2993cm³ 235KM 173kW M57 D30 (306D3),

- BMW 5 Touring (E61) 525 xd 2993cm³ 197KM 145kW M57 D30 (306D3),

- BMW 5 Touring (E61) 530 d 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),

- BMW 5 Touring (E61) 530 d 2993cm³ 235KM 173kW M57 D30 (306D3),

- BMW 5 Touring (E61) 530 xd 2993cm³ 231KM 170kW M57 D30 (306D3),

- BMW 5 Touring (E61) 530 xd 2993cm³ 235KM 173kW M57 D30 (306D3),

- BMW X3 (E83) 3.0 d 2993cm³ 218KM 160kW M57 D30 (306D3),

- BMW X3 (E83) xDrive 30 d 2993cm³ 218KM 160kW M57 D30 (306D3),

  


Filtr cząstek stałych 18307797212 | Przyczyny awarii filtra DPF

   

Filtr cząstek stałych 18307797212 | Przyczyny awarii filtra DPF
Filtr cząstek stałych 18307797212 | Przyczyny awarii filtra DPF

 

Nieprawidłowe użytkowanie pojazdu wyposażonego w filtr DPF, jest jedną z najczęstszych przyczyn jego awarii. Czynnikiem wspomagającym zapychanie się filtra DPF jest również styl jazdy – poruszanie się pojazdem z silnikiem diesla wyłącznie po mieście zdecydowanie przyczynia się do jego szybszego zatkania. Dlaczego? Filtr cząstek stałych, aby mógł rozpocząć proces samoczynnego wypalania się potrzebuje określonej temperatury, którą pojazd może osiągnąć pokonując dłuższą trasę - w warunkach miejskich niestety nie ma takiej możliwości.

  

Podejmując decyzję o tym, aby jazda na zapchanym DPF była kontynuowana, należy mieć świadomość tego, że spowodować to może usterkę między innymi turbiny, jak i również obciąża silnik. Również awaria elementów układu paliwowego – wtryskiwaczy – przyczynia się do szybszego zapychania filtra DPF.

  

Kolejną przyczyną, która powoduje awarie filtra cząstek stałych jest tankowanie paliwa gorszej jakości, jak i brak terminowej wymiany oleju, którego jakość również ma znaczenie.

 

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy