Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Oferujemy regenerację lub sprzedaż fabrycznie nowego filtra 1K0254705SX.
Oferowane przez nas filtry DPF spełniają obecnie obowiązujące normy emisji spalin. Co więcej, stosowane przez nas najnowocześniejsze technologie regeneracji filtrów umożliwiają usunięcie zarówno sadzy, jak i popiołu.
Nasza siedziba znajduje się w Stalowej Woli, jednakże przyjmujemy również zamówienia z całego kraju.
Regeneracja filtrów DPF przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Nie wypalamy filtrów w piecach oraz nie korzystamy z myjek ultradźwiękowych.
Oprócz kompleksowo zregenerowanego filtra cząstek stałych otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji,
- 24-miesięczną gwarancję,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Filtr DPF 1K0254705SX dostępny jest również pod numerem JMJ 1072.
Pasuje do pojazdów:
- Audi A3 (8P1) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW CFGB, CBBB, BMN,
- Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro 1968cm³ 170KM 125kW CFGB, CBBB, BMN,
- Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW CFGB, CBBB, BMN,
- Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TDI quattro 1968cm³ 170KM 125kW CFGB, CBBB, BMN,
- Seat ALTEA (5P1) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW BMN, CEGA,
- Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW BMN, CEGA,
- Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TDI 4x4 1968cm³ 170KM 125kW BMN, CEGA, CFJA,
- Seat LEON (1P1) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW BMN, CEGA, CFJA,
- Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW BMN, CEGA,
- VW GOLF V (1K1) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW BMN,
- VW JETTA III (1K2) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW BMN, CEGA,
- VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW CBBB, BMR,
- VW PASSAT Variant (3C5) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW CBBB, BMR,
- VW TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW BMN,
Filtr cząstek stałych 1K0254705SX | Częste wypalanie DPF
Wypalanie filtra cząstek stałych powinno odbywać się raz na kilkaset przejechanych kilometrów. Z czasem nagromadzona sadza oraz popiół wpływają na zużycie filtra DPF, co przyczynia się do jego częstszego wypalania. Zbyt częste samooczyszczanie się filtra DPF spowodowane również może być awarią np. jednostki napędowej. Z kolei częste wypalanie DPF po regeneracji oznaczać może nieprawidłowo przeprowadzony proces regeneracji. Dlatego też ważny jest wybór sprawdzonego serwisu.
Szybko zapychający się DPF powinien być sygnałem dla właściciela pojazdu do natychmiastowej reakcji, czyli oddania filtra cząstek stałych do regeneracji. W naszym serwisie regeneracja odbywa się w ciągu jednego dnia, a co ważniejsze, jest ona z w zupełności bezpieczna dla filtra. Drugą równie istotną kwestią jest skuteczność – przywracamy jego 100% sprawności. Tak, więc jeśli zastanawiasz się, co lepsze – regeneracja filtra czy zakup nowego – zdecydowanie zachęcamy do skorzystanie z opcji pierwszej, jaką jest regeneracja – jest ona znacznie tańsza niż zakup nowego DPF-a.
Popularne wpisy
Zapchany filtr DPF – jak sobie z tym radzić?
Jeżeli filtr DPF w Twoim aucie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jeżdżenie z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Problem z filtrem DPF – regenerować, czy postawić na wymianę?
Sprawdź jakie czynniki warto rozważyć, przed podjęciem decyzji o regeneracji lub wymianie filtra cząstek stałych. ...
Komentarze