Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 20010JG70A!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 20010JG70A pasujący przykładowo do Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10) i Nissan X-TRAIL (T31) z silnikiem 2.0 dCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11059
Filtr cząstek stałych 20010JG70A | Regeneracja aktywna
Regeneracja aktywna powinna być dobrze znana wszystkim posiadaczom pojazdów z silnikami wysokoprężnymi, w których zamontowano filtr cząstek stałych DPF lub FAP. Oprócz regeneracji aktywnej jest jeszcze regeneracja pasywna (wypalanie sadzy podczas jazdy) oraz w trybie serwisowym, którą wykonuje specjalista w ASO. Interesująca nas metoda samooczyszczania filtra DPF/FAP polega na zainicjowaniu przez sterownik silnika podania dodatkowej porcji ropy, która podnosi temperaturę spalin potrzebną do wypalenia zawartości filtra.
Niestety, ale wadą takiego rodzaju oczyszczania jest możliwość rozcieńczenia oleju silnikowego niespaloną ropą, a to może spowodować zatarcie silnika, dlatego potrzebna jest wymiana zarówno filtra oleju, jak i samego oleju. Wiesz już, na czym polega wypalanie postojowe, ale warto też mieć wiedzę, ile trwa wypalanie DPF na postoju, aby tego procesu przedwcześnie nie skończyć. Zatem wypalanie sadzy, nieważne czy w postaci regeneracji aktywnej, czy pasywnej może trwać około 20 minut, a czasami nawet dłużej.
DPF 20010JG70A | Regeneracja DPF w ASO
Wypalanie sadzy musi być wykonywane przez Ciebie, ale nie zapominaj o tym, że należy znaleźć też inne rozwiązanie na usunięcie popiołu, który powstaje wskutek dopalania sadzy. U nas możesz szybko rozwiązać problem zapchanego filtra DPF. Usługa niedroga, natomiast efekty są o wiele bardziej wartościowe i przede wszystkim długotrwałe.
Popularne wpisy
Problem z filtrem DPF – regenerować, czy postawić na wymianę?
Sprawdź jakie czynniki warto rozważyć, przed podjęciem decyzji o regeneracji lub wymianie filtra cząstek stałych. ...
Jakie są przyczyny zapchania filtra DPF? - sprawdź, jak uniknąć awarii
Dowiedz się, co sprzyja zapychaniu filtra cząstek stałych i jak można zminimalizować ryzyko awarii ...
Komentarze