Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 2044900056!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 2044900056 pasujący przykładowo do Mercedes KLASA C (W204) C z silnikiem 220 CDI (204.002) możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1058
Filtr cząstek stałych 2044900056 | DPF i FAP do regeneracji
Aby dobrze zadbać o ekologię, rząd wprowadził nakaz wyprodukowania dodatkowego podzespołu, który ma wyposażać układ wydechowy pojazdu i jest nim filtr cząstek stałych. To właśnie dzięki niemu poprawiła się sytuacja w kwestii zdrowia społeczeństwa oraz w znacznym ograniczeniu ilości spalin wydostających się do atmosfery.
Nasza rola niestety nie kończy się na posiadaniu go w pojeździe, ponieważ, żeby mógł poprawnie pracować, musimy mu w tym pomóc. Jak miałaby wyglądać pomoc, aby wydłużyć funkcjonalność filtra? Otóż podzespół ten powinien być poddawany najlepiej czyszczeniu mechanicznemu DPF i FAP, ponieważ popiół, który jest najbardziej problematyczny, może zostać usunięty dzięki myciu wodnemu pod ciśnieniem. Takie mycie jest najlepsze, ponieważ tylko ono potrafi usunąć wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia, a dodatkowo jest tanie i nie zagraża wkładowi filtra cząstek stałych. Nie będziemy wmawiać Ci, że tylko ten rodzaj mycia istnieje, ale w naszej ocenie inne metody czyszczenia filtra cząstek stałych nie są tak skuteczne i bezpieczne.
DPF 2044900056 | Na jakich obrotach wypalać DPF/FAP?
Jeśli chcesz wypalić sadzę, to posiadając filtr FAP w układzie wydechowym pojazdu, dzięki zaaplikowaniu preparatu obniżającego temperaturę samozapłonu sadzy, nie musisz się martwić o osiągniecie przez spaliny odpowiedniej temperatury. Jednak mając DPF, wymagana jest naprawdę wysoka temperatura spalin, która bezproblemowo usunie sadzę, a w tym przypadku uzyskasz to poprzez zwiększenie prędkości jazdy, średnie obroty od 3000 do 3500obr./min i utrzymanie takiego stanu przez kilkanaście minut.
Popularne wpisy
Zapchany filtr DPF – jak sobie z tym radzić?
Jeżeli filtr DPF w Twoim aucie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jeżdżenie z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Problem z filtrem DPF – regenerować, czy postawić na wymianę?
Sprawdź jakie czynniki warto rozważyć, przed podjęciem decyzji o regeneracji lub wymianie filtra cząstek stałych. ...
Komentarze