Filtr DPF 2044900056

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Pracownia regeneracji DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 2044900056!

Filtr DPF 2044900056
Filtr DPF 2044900056

 

Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 2044900056 pasujący przykładowo do Mercedes KLASA C (W204) C z silnikiem 220 CDI (204.002) możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1058


Filtr cząstek stałych 2044900056 | DPF i FAP do regeneracji

 

Filtr cząstek stałych 2044900056 | DPF i FAP do regeneracji
Filtr cząstek stałych 2044900056 | DPF i FAP do regeneracji


Aby dobrze zadbać o ekologię, rząd wprowadził nakaz wyprodukowania dodatkowego podzespołu, który ma wyposażać układ wydechowy pojazdu i jest nim filtr cząstek stałych. To właśnie dzięki niemu poprawiła się sytuacja w kwestii zdrowia społeczeństwa oraz w znacznym ograniczeniu ilości spalin wydostających się do atmosfery.

Nasza rola niestety nie kończy się na posiadaniu go w pojeździe, ponieważ, żeby mógł poprawnie pracować, musimy mu w tym pomóc. Jak miałaby wyglądać pomoc, aby wydłużyć funkcjonalność filtra? Otóż podzespół ten powinien być poddawany najlepiej czyszczeniu mechanicznemu DPF i FAP, ponieważ popiół, który jest najbardziej problematyczny, może zostać usunięty dzięki myciu wodnemu pod ciśnieniem. Takie mycie jest najlepsze, ponieważ tylko ono potrafi usunąć wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia, a dodatkowo jest tanie i nie zagraża wkładowi filtra cząstek stałych. Nie będziemy wmawiać Ci, że tylko ten rodzaj mycia istnieje, ale w naszej ocenie inne metody czyszczenia filtra cząstek stałych nie są tak skuteczne i bezpieczne.


DPF 2044900056 | Na jakich obrotach wypalać DPF/FAP?

Jeśli chcesz wypalić sadzę, to posiadając filtr FAP w układzie wydechowym pojazdu, dzięki zaaplikowaniu preparatu obniżającego temperaturę samozapłonu sadzy, nie musisz się martwić o osiągniecie przez spaliny odpowiedniej temperatury. Jednak mając DPF, wymagana jest naprawdę wysoka temperatura spalin, która bezproblemowo usunie sadzę, a w tym przypadku uzyskasz to poprzez zwiększenie prędkości jazdy, średnie obroty od 3000 do 3500obr./min i utrzymanie takiego stanu przez kilkanaście minut.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy