Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 2044907436!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 2044907436 pasujący przykładowo do Mercedes KLASA E coupe (C207) E z silnikiem 220 CDI / d możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1074
Filtr cząstek stałych 2044907436 | Jak nie uszkodzić filtra cząstek stałych?
Jeśli w Twoim pojeździe zaobserwujesz pierwsze objawy uszkodzenia filtra cząstek stałych DPF/FAP, musisz podjąć odpowiednie kroki, aby ten problem rozwiązać. Najlepszym sposobem będzie od razu wizyta w serwisie, aby zdiagnozować dokładniej za pomocą kamerki endoskopowej stan filtra i ewentualnych uszkodzeń mechanicznych.
Jeśli podzespół będzie się jeszcze nadawał do regeneracji, zostanie ona wykonana w sposób rzetelny sprawdzonymi preparatami, a także odbędzie się jego dokładne mycie w certyfikowanej maszynie, która nie stanowi zagrożenia dla filtra DPF/FAP.
Nie należy samemu eksperymentować ze środkami do czyszczenia DPF, jeżeli tak naprawdę nie są do tego celu przeznaczone oraz gdy nie wiesz, w jaki sposób je aplikować. Na pewno nie pomoże to Twojemu zanieczyszczonemu filtrowi.
Zdecydowanie rozsądniej jest oddać go w ręce specjalistów, ponieważ będziesz miał pewność, że z filtrem cząstek stałych nic się nie stanie. Zresztą koszt takowej usługi jest również zachęcający, dlatego nie musisz się obawiać większych wydatków.
DPF 2044907436 | Filtr cząstek stałych DPF/FAP i eksploatacja pojazdu
Aby filtr DPF/FAP poprawnie funkcjonował, nie może być ani zabrudzony, ani uszkodzony. Już napisaliśmy o skutecznej metodzie odnowienia go, jakim jest czyszczenie podzespołu wykonywane w ASO. Jednakże nie tylko regeneracja jest kluczowa, a także sposób jazdy, rodzaj filtra, który został wmontowany do układu wydechowego, dodatki do paliwa, rodzaj paliwa i tak dalej. Zatem przestrzegaj zaleceń, a efekty regeneracji będą o wiele dłuższe.
Popularne wpisy
Problem z filtrem DPF – regenerować, czy postawić na wymianę?
Sprawdź jakie czynniki warto rozważyć, przed podjęciem decyzji o regeneracji lub wymianie filtra cząstek stałych. ...
Jakie są przyczyny zapchania filtra DPF? - sprawdź, jak uniknąć awarii
Dowiedz się, co sprzyja zapychaniu filtra cząstek stałych i jak można zminimalizować ryzyko awarii ...
Komentarze