Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 2114901992!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 2114901992 pasujący przykładowo do Mercedes KLASA C (W204) C z silnikiem 200 CDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1058
Filtr cząstek stałych 2114901992 | Najlepsza metoda regeneracji DPF/FAP
Filtr cząstek stałych, odkąd znalazł się w układzie wydechowym pojazdów z silnikami wysokoprężnymi, przysporzył trochę problemów ich użytkownikom. Konstrukcja podzespołu jest bardzo specyficzna i wymaga odpowiedniej eksploatacji, aby nie uległ on uszkodzeniu wskutek zatkania go zanieczyszczeniami.
Aby pozbyć się nagromadzonej we wnętrzu sadzy, należy przeprowadzić regenerację DPF/FAP. Ta regeneracja nie powinna być wykonana byle jak, dlatego, że istotą sprawy jest całkowite udrożnienie w sposób bezpieczny zatkanych kanalików filtrujących. Chcemy w tym celu polecić Ci skuteczną metodę czyszczenia filtra cząstek stałych, jaką jest mycie hydrodynamiczne. Koszt niski, jednak efekty są bardzo zadowalające i przede wszystkim długotrwałe. Otrzymasz pewność, że usługa zostanie wykonana rzetelnie i nie ma możliwości, aby doszło do jakiegokolwiek uszkodzenia podzespołu, gdyż ten rodzaj czyszczenia jest niezwykle bezpieczny.
Uwierz, że regenerowane filtry DPF/FAP o wiele dłużej Ci posłużą niż całkowicie zapchane osadami, a dodatkowo nie będziesz zanieczyszczał środowiska.
DPF 2114901992 | Katalizator, DPF i cena obu podzespołów
Zarówno katalizator, jak i filtr cząstek stałych DPF należą do bardzo drogich podzespołów i czasami nawet dochodzi do ich kradzieży. Wynika to z tego, że materiały, które zostały użyte do ich budowy oraz metale szlachetne są bardzo drogie, dlatego też trzeba uważać i uważnie dobierać metody regeneracji, aby nie uszkodzić ani katalizatora, ani filtra DPF/FAP.
Popularne wpisy
Najczęstsze problemy z filtrem DPF – poznaj sposoby na ich rozwiązanie!
Filtr DPF (filtr cząstek stałych) może sprawiać problemy, a najczęstszym z nich jest jego zapchanie. Dzieje się tak, gdy filtr zatrzymuje zbyt dużo sadzy i innych zanieczyszczeń, co utrudnia przepływ spalin. ...
Jakie są różnice między filtrami cząstek stałych a katalizatorami? - czy są one wyraźne?
Tak, istnieją wyraźne różnice między katalizatorem a DPF, zarówno pod względem funkcji, jak i sposobu działania: ...
Komentarze