Filtr DPF 2114905914

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Pracownia regeneracji DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 2114905914!

Filtr DPF 2114905914
Filtr DPF 2114905914

 

Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 2114905914 pasujący przykładowo do Mercedes KLASA E (W211) z silnikiem E 280 CDI (211.020) możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1039


Filtr cząstek stałych 2114905914 | Samoregeneracja zapchanego DPF/FAP

 

Filtr cząstek stałych 2114905914 | Samoregeneracja zapchanego DPF/FAP
Filtr cząstek stałych 2114905914 | Samoregeneracja zapchanego DPF/FAP


Wykonanie raz na jakiś czas regeneracji filtra cząstek stałych jest wymagane przez wszystkich kierowców pojazdów z dieslem. Jeśli ta procedura nie zostanie przeprowadzona, to istnieje duże prawdopodobieństwo powstania jakichś usterek i z pewnością szybszego zużycia podzespołu.
Co więc należy zrobić, gdy pojawi się kontrolka wypalania DPF na desce rozdzielczej Twojego pojazdu? W takiej sytuacji doprowadź do całkowitego dopalenia sadzy czy to będąc aktualnie w dłuższej trasie, czy na postoju. Od razu chcemy Ci zaznaczyć, że metoda regeneracji pasywnej, czyli tej podczas jazdy będzie o wiele lepszym wyborem, gdyż najmniej obciąża silnik.

Wypalanie w postaci regeneracji aktywnej, na dłuższą metę może doprowadzić do zatarcia silnika, ponieważ niespalone pozakomorowo paliwo spowoduje rozcieńczenie oleju silnikowego i tym o to sposobem traci właściwości smarne. Niezależnie od wyboru metody wypalania DPF/FAP – w całym procesie chodzi o zwiększenie temperatury spalin, aby mogły bezproblemowo wypalić sadzę.


DPF 2114905914 | Co możesz jeszcze zrobić, kiedy masz zapchany filtr cząstek stałych DPF/FAP?

Innym, ale też obowiązkowym zadaniem kierowcy jest wizyta w ASO w celu przeprowadzenia dokładniejszej regeneracji filtra DPF/FAP. Niestety, ale wypalenie sadzy nie będzie po jakimś czasie wystarczające, ponieważ trzeba będzie usunąć popiół, ale nie domowymi sposobami!
Pamiętaj, że koszt nowego filtra cząstek stałych jest bardzo duży, więc oznacza to, że jest kilkukrotnie większy niż usługa regeneracji w serwisie przeprowadzana przez doświadczonych pracowników.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy