Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 2899027270!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 2899027270 pasujący przykładowo do Mercedes CLK (C209) z silnikiem 320 CDI (209.320) możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• JMJ 1124;
• BM11080H.
Filtr cząstek stałych 2899027270 | Regeneracja DPF
Użytkowanie pojazdów z dieslem jest problematyczne przez specyficzne działanie filtra cząstek stałych. Pojazdy z wymienionym podzespołem nie są przystosowanie do krótkodystansowych jazd, ponieważ sadza nie może się swobodnie wypalić. Jak zatem powinieneś eksploatować pojazd? Otóż pamiętaj, że chcąc pozbyć się osadów z filtra cząstek stałych DPF, musisz od czasu do czasu zainicjować procedurę samoregeneracji. Możesz to zrobić podczas jazdy (tak byłoby najlepiej) oraz na postoju. Właściwie jest jeszcze jeden sposób wypalania sadzy, które odbywa się w serwisie i nie różni się niczym szczególnym od regeneracji aktywnej. Jeśli chodzi o serwisowe wypalanie DPF i cenę tej usługi, to również nie jest ona droga. Minusem zaś jest to, że po przeprowadzeniu tej czynności powinieneś wymienić filtr oleju wraz z olejem.
DPF 2899027270 | Czyszczenie DPF i cena za usługę w ASO
Jeśli mowa o regeneracji w serwisie, to istotną kwestią jest cena usługi, za którą zapłacisz. Koszt nie jest duży, ponieważ może wynosić +/- 500 złotych, a weź pod uwagę, że jeśli przyszłoby Ci wymieniać podzespół na nowy, to zapłaciłbyś o wiele większe pieniądze. Warto jest przeznaczyć te pieniądze na regenerację zanieczyszczonego filtra cząstek stałych, ponieważ sam się przekonasz, jakie efekty ona przyniesie i jak długo DPF będzie pracował w Twoim pojeździe.
Popularne wpisy
Zapchany filtr DPF – jak sobie z tym radzić?
Jeżeli filtr DPF w Twoim aucie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jeżdżenie z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Problem z filtrem DPF – regenerować, czy postawić na wymianę?
Sprawdź jakie czynniki warto rozważyć, przed podjęciem decyzji o regeneracji lub wymianie filtra cząstek stałych. ...
Komentarze