Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 2899027280!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 2899027280 pasujący przykładowo do Hyundai TUCSON (JM) z silnikiem 2.0 CRDi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11087HP
Filtr cząstek stałych 2899027280 | Wypalanie sadzy z DPF
Sadza, która gromadzi się w filtrze cząstek stałych, musi być wypalana, aby opróżnić jego wnętrze, gdyż cały czas podczas pracy będą osadzać się nowe zanieczyszczenia. Procedura wypalania DPF nie jest absolutnie skomplikowana, jednak należy pamiętać o kilku rzeczach, które za chwilę pokrótce przedstawimy. Zatem wiedz, że możesz wypalić filtr DPF w trasie, na postoju oraz w serwisie, natomiast te dwie ostatnie metody właściwie nie różnią się niczym, oprócz osoby, która ją przeprowadza. Przejdźmy do kluczowej kwestii, jak wypalić DPF podczas jazdy, aby sadza wypaliła się w całości?
• Wyjedź na autostradę lub poza miasto, ponieważ tylko wtedy będziesz miał możliwość rozpędzenia się i zwiększenia obrotów do nawet 35000 obr./min;
• Co stanie się dalej? Dzięki szybszej jeździe silnik rozgrzeje spaliny, które umożliwią dopalenie sadzy;
• Pamiętaj, że czynność ta trwać może nawet do 30 minut, a tego procesu przerwać nie możesz;
• Po dobrze przeprowadzonej regeneracji pasywnej filtr cząstek stałych powinien być czysty.
Regeneracja aktywna i w trybie serwisowym polega na podłączeniu komputera pokładowego do ECU i zainicjowanie podania nowej porcji paliwa, która podnosi temperaturę spalin, a to umożliwia pozbycie się sadzy. Obie metody należą do bardziej niebezpiecznych dla silnika, ponieważ częste praktykowanie ich może spowodować zatarcie silnika poprzez rozcieńczenie oleju silnikowego ropą.
Nie zapominaj także o czyszczeniu filtra w maszynie za pomocą wody pod ciśnieniem, ponieważ ta metoda pozwoli całkowicie udrożnić podzespół, a dodatkowo jej koszt jest nieduży w porównaniu do ceny nowej części.
DPF 2899027280 | Co ile km wypala się DPF?
Jeżeli nie zaobserwowano większych problemów z filtrem DPF, to powinien on chcieć wypalać się co 400 do 700 kilometrów. W przypadku częstszej inicjacji tego procesu, na przykład po 200 kilometrach, od razu udaj się do serwisu w celu zweryfikowania problemu.
Popularne wpisy
Najczęstsze problemy z filtrem DPF – poznaj sposoby na ich rozwiązanie!
Filtr DPF (filtr cząstek stałych) może sprawiać problemy, a najczęstszym z nich jest jego zapchanie. Dzieje się tak, gdy filtr zatrzymuje zbyt dużo sadzy i innych zanieczyszczeń, co utrudnia przepływ spalin. ...
Jakie są różnice między filtrami cząstek stałych a katalizatorami? - czy są one wyraźne?
Tak, istnieją wyraźne różnice między katalizatorem a DPF, zarówno pod względem funkcji, jak i sposobu działania: ...
Komentarze