Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 2E0254700KX !
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 2E0254700KX pasujący przykładowo do VW CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) z silnikiem 2.0 TDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1137
Filtr cząstek stałych 2E0254700KX | Nie jedź z zapchanym DPF!
Już na samym początku tego artykułu przestrzegamy Cię przed nieodpowiednim działaniem, jakim jest jazda na zapchanym DPF. Po pierwsze, nie wiesz, w którym momencie bycia na drodze, silnik odmówi posłuszeństwa, a po drugie, powinieneś zdawać sobie sprawę, że jest to nielegalne, ponieważ stanowisz zagrożenie dla środowiska i innych kierowców. Rozpoznanie pierwszych objawów zapchanego DPF w pojeździe, powinny być dla Ciebie ostrzeżeniem, że czas dokonać regeneracji filtra cząstek stałych.
Aby nie było za późno, nie wyłączaj silnika, tylko kontynuuj jazdę wyłącznie w celu wypalenia sadzy! W innym przypadku taka jazda jest nieuzasadniona.
Po ukończonym procesie samoczynnej regeneracji kontroluj stan swojego pojazdu. W razie zaobserwowania jakichkolwiek problemów udaj się szybko do serwisu. Pamiętaj również, że czeka na Ciebie przeprowadzenie regeneracji DPF w serwisie, ponieważ z Twojego DPF-a muszą zostać usunięte wszystkie zanieczyszczenia, czyli także popiół.
DPF 2E0254700KX | Jak usunąć popiół z DPF?
Nawiązując już do poprzedniego zdania z pierwszej części artykułu, chcemy Ci uświadomić, że popiół jest niezwykle trudno usunąć, a pomocne w tym będzie mycie hydrodynamiczne. Dzięki temu podzespół odzyska parametry i przepustowość, a dodatkowo nie stracisz na to dużej gotówki.
Popularne wpisy
Zapchany filtr DPF – jak sobie z tym radzić?
Jeżeli filtr DPF w Twoim aucie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jeżdżenie z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Problem z filtrem DPF – regenerować, czy postawić na wymianę?
Sprawdź jakie czynniki warto rozważyć, przed podjęciem decyzji o regeneracji lub wymianie filtra cząstek stałych. ...
Komentarze