Filtr DPF 2E0254700KX

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
pracownia regeneracji

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 2E0254700KX !

Filtr DPF 2E0254700KX
Filtr DPF 2E0254700KX

  Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 2E0254700KX pasujący przykładowo do VW CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) z silnikiem 2.0 TDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1137


Filtr cząstek stałych 2E0254700KX | Nie jedź z zapchanym DPF!

 

Filtr cząstek stałych 2E0254700KX | Nie jedź z zapchanym DPF!
Filtr cząstek stałych 2E0254700KX | Nie jedź z zapchanym DPF!

Już na samym początku tego artykułu przestrzegamy Cię przed nieodpowiednim działaniem, jakim jest jazda na zapchanym DPF. Po pierwsze, nie wiesz, w którym momencie bycia na drodze, silnik odmówi posłuszeństwa, a po drugie, powinieneś zdawać sobie sprawę, że jest to nielegalne, ponieważ stanowisz zagrożenie dla środowiska i innych kierowców. Rozpoznanie pierwszych objawów zapchanego DPF w pojeździe, powinny być dla Ciebie ostrzeżeniem, że czas dokonać regeneracji filtra cząstek stałych.

Aby nie było za późno, nie wyłączaj silnika, tylko kontynuuj jazdę wyłącznie w celu wypalenia sadzy! W innym przypadku taka jazda jest nieuzasadniona.
Po ukończonym procesie samoczynnej regeneracji kontroluj stan swojego pojazdu. W razie zaobserwowania jakichkolwiek problemów udaj się szybko do serwisu. Pamiętaj również, że czeka na Ciebie przeprowadzenie regeneracji DPF w serwisie, ponieważ z Twojego DPF-a muszą zostać usunięte wszystkie zanieczyszczenia, czyli także popiół.


DPF 2E0254700KX | Jak usunąć popiół z DPF?  

Nawiązując już do poprzedniego zdania z pierwszej części artykułu, chcemy Ci uświadomić, że popiół jest niezwykle trudno usunąć, a pomocne w tym będzie mycie hydrodynamiczne. Dzięki temu podzespół odzyska parametry i przepustowość, a dodatkowo nie stracisz na to dużej gotówki.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy