Filtr DPF 2E0254700LX

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
pracownia regeneracji

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 2E0254700LX!

Filtr DPF 2E0254700LX
Filtr DPF 2E0254700LX

 Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 2E0254700LX pasujący przykładowo do VW CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) z silnikiem 2.0 TDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1137


Filtr cząstek stałych 2E0254700LX | Wypalanie DPF i FAP

 

Filtr cząstek stałych 2E0254700LX | Wypalanie DPF i FAP
Filtr cząstek stałych 2E0254700LX | Wypalanie DPF i FAP

Usunięcie sadzy z wnętrza filtra cząstek stałych nie jest tak trudne, jak pozbycie się niepalnego popiołu. W gruncie rzeczy popiół powstaje wskutek wypalenia sadzy, która odtyka zapchany podzespół, ale popiół stopniowo się osadza.

Odpowiedzmy sobie na kluczowe pytanie, które brzmi: jak wymusić wypalanie DPF i FAP, aby została usunięta sadza w całości? Nie ma w tym nic skomplikowanego, ale warto zastosować się do kilku wskazówek, które ułatwią Ci wykonanie i ukończenie tej czynności bez żadnego problemu. Metod właściwie masz trzy, a pierwszą z nich jest wypalanie w trasie, drugą – wypalanie na postoju oraz trzecia z nich to wypalanie w serwisie. Jeśli masz obawy do samodzielnego przeprowadzenia takiego oczyszczania, to faktycznie lepiej zostawić to w rękach fachowców.

W każdym razie najmniej problematyczna dla innych podzespołów metoda to regeneracja pasywna, czyli ta wykonywana podczas jazdy. W takiej sytuacji powinieneś znaleźć odpowiednie miejsce, które umożliwi Ci zdecydowanie szybszą jazdę z podwyższonymi obrotami, co ułatwi wypalenie sadzy przez wysoką temperaturę spalin. Regeneracja aktywna i wypalanie serwisowe polega właściwie na tym samym. W obu przypadkach ECU podaje nową dawkę paliwa, która wspomaga wzrost temperatury spalin do dopalenia sadzy. W przypadku posiadania filtra FAP – nie jest konieczna bardzo wysoka temperatura, ponieważ stosuje się specjalny płyn, który ułatwia wypalanie bez konieczności uzyskania wysokiej temperatury spalin.


DPF 2E0254700LX | Kontrolka wypalania DPF – co oznacza?

Jeśli wyświetli Ci się na komputerze pokładowym kontrolka DPF, to znak, że czas przeprowadzić regenerację. Nie możesz tej informacji zignorować, ponieważ pogorszysz tym samym stan samego filtra oraz zaburzysz pracę innych podzespołów. W przypadku nieefektywnego wypalania należy się zwrócić do ASO, aby wykonać fachową regenerację i to w korzystnej dla Ciebie i Twojej kieszeni cenie!

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy