Filtr DPF 36000036

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
pracownia regeneracji

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 36000036!

 

Filtr DPF 36000036
Filtr DPF 36000036

 Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 36000036 pasujący przykładowo do Volvo C30 (533) z silnikiem D5 quattro możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11208


Filtr cząstek stałych 36000036 | Metody regeneracji – która najlepsza?

 

Filtr cząstek stałych 36000036 | Metody regeneracji – która najlepsza?
Filtr cząstek stałych 36000036 | Metody regeneracji – która najlepsza?

Metod regeneracji filtra cząstek stałych jest bardzo dużo, więc właściwie w każdym serwisie może być w ofercie usług coś innego, jednak warto zastanowić się nad wadami i zaletami każdego ze sposobów czyszczenia DPF i FAP. Na temat wypalania filtra w piecu indukcyjnym można napisać, że jest to niezbyt bezpieczny wybór dla delikatnego wkładu podzespołu, ponieważ zbyt wysoka temperatura może go przetopić, nie mówiąc już o domowych środkach, które w ogóle nie są do czyszczenia filtra cząstek stałych albo i myjka ciśnieniowa Karcher czy też czyszczenie ultradźwiękami, sprężonym powietrzem i tak dalej.
 
Niektóre z tych metod nie tyle, że są niebezpieczne, co nieskuteczne, ponieważ usuwają wyłącznie sadzę. W całej regeneracji filtra cząstek stałych chodzi o pozbycie się wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, aby przywrócić mu początkową sprawność.

Najlepszym wyborem na zlikwidowanie sadzy i popiołu, jak również resztek olejów z DPF i FAP, jest mycie hydrodynamiczne w specjalnie dedykowanej do tego maszynie. Dzięki wykonaniu czyszczenia filtra FAP i DPF na nowo będziesz cieszyć się komfortem jazdy oraz zoptymalizowaną pracą pozostałych elementów pojazdu, a dodatkowo wydatek nie będzie duży.


DPF 36000036 | Adaptacja filtra cząstek stałych DPF/FAP

Jeśli została wykonana regeneracja filtra DPF/FAP albo filtr został wymieniony, to musi być wprowadzona zmiana do ECU, ponieważ w innym przypadku sterownik silnika będzie odczytywać niewłaściwie parametry, a to na pewno nie pomoże w pracy tego podzespołu. Zatem pamiętaj zarówno o regeneracji filtra cząstek stałych, jak i o wprowadzeniu zmian, aby praca DPF/FAP nie była utrudniona.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy