Filtr DPF 36050568

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
pracownia regeneracji

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 36050568!

 

Filtr DPF 36050568
Filtr DPF 36050568

 Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 36050568 pasujący przykładowo do Volvo XC60 (156) z silnikiem 2.4 D możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1141


Filtr cząstek stałych 36050568 | Dlaczego należy czyścić DPF/FAP?

 

Filtr cząstek stałych 36050568 | Dlaczego należy czyścić DPF/FAP?
Filtr cząstek stałych 36050568 | Dlaczego należy czyścić DPF/FAP?


Warto sobie zadać istotne pytanie, jak zregenerować filtr cząstek stałych poprawnie?
Z pewnością, jeśli otrzymujesz sygnał w postaci kontrolki wypalania DPF/FAP, powinieneś podjąć próbę wykonania tej czynności. Jeśli jednak nie wiesz, czy procedura została ukończona pomyślnie, to udaj się do serwisu w celu zweryfikowania aktualnego stanu filtra cząstek stałych.

Poza tym czyszczenie filtra cząstek stałych i cena usługi przeprowadzanej w ASO jest niedroga, a jego efekty — o wiele bardziej skuteczne. Za wydane kilkaset złotych otrzymujesz odnowiony podzespół, który ma wpływ także na pracę innych elementów pojazdu. Dodatkowo bez żadnego problemu możesz poruszać się po ulicach, nie zastanawiając się, czy przypadkiem nie otrzymasz mandatu za niezregenerowany podzespół lub co gorsza – za jego brak. Jeśli nie wiedziałeś – to usunięcie filtra cząstek stałych jest nielegalne i możesz ponieść tego konsekwencję.


DPF 36050568 | Elektroniczne usunięcie filtra cząstek stałych

Jeżeli wpadłeś na pomysł usunięcia całkowicie filtra cząstek stałych z pojazdu lub chcesz go wyłączyć w sposób elektroniczny i wiąże się to także z przeprogramowaniem, aby ECU nie domagał się jego pracy, to najlepiej, gdybyś z tego zamiaru zrezygnował dla dobra swojego, środowiska i portfela. Prędzej czy później będziesz musiał zamontować na nowo ten podzespół, a licz się z kosztami, które są bardzo duże, dlatego lepiej dla Ciebie, abyś wykonywał regenerację filtra cząstek stałych, niż bezmyślnie go usuwał, ponieważ nie pozbędziesz się problemu.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy