Filtr DPF 3C0254700JX
Oferujemy regenerację lub sprzedaż fabrycznie nowego filtra 3C0254700JX.
sklep | |
CENA: | od 290 zł |
DOSTĘPNOŚĆ: | DOSTĘPNY |
WYSYŁKA: | 1 DZIEŃ ROBOCZY |
Zdjęcie poglądowe
Oferowane przez nas filtry DPF spełniają obecnie obowiązujące normy emisji spalin. Co więcej, stosowane przez nas najnowocześniejsze technologie regeneracji filtrów umożliwiają usunięcie zarówno sadzy, jak i popiołu.
Nasza siedziba znajduje się w Stalowej Woli, jednakże przyjmujemy również zamówienia z całego kraju.
Regeneracja filtrów DPF przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Nie wypalamy filtrów w piecach oraz nie korzystamy z myjek ultradźwiękowych.
Oprócz kompleksowo zregenerowanego filtra cząstek stałych otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji,
- 24-miesięczną gwarancję,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Filtr DPF 3C0254700JX dostępny jest również pod numerem JMJ 1072.
Pasuje do pojazdów:
- Audi A3 (8P1) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW CFGB, CBBB, BMN,
- Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro 1968cm³ 170KM 125kW CFGB, CBBB, BMN,
- Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW CFGB, CBBB, BMN,
- Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TDI quattro 1968cm³ 170KM 125kW CFGB, CBBB, BMN,
- Seat ALTEA (5P1) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW BMN, CEGA,
- Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW BMN, CEGA,
- Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TDI 4x4 1968cm³ 170KM 125kW BMN, CEGA, CFJA,
- Seat LEON (1P1) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW BMN, CEGA, CFJA,
- Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW BMN, CEGA,
- VW GOLF V (1K1) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW BMN,
- VW JETTA III (1K2) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW BMN, CEGA,
- VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW CBBB, BMR,
- VW PASSAT Variant (3C5) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW CBBB, BMR,
- VW TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW BMN.
Filtr cząstek stałych 3C0254700JX | Objawy zapchanego filtra DPF
Pokonywanie wyłącznie krótkich odcinków drogi, które związane jest najczęściej z jazdą pojazdem po mieście ma wpływ na szybsze zapychanie się filtra cząstek stałych. Dzieje się tak, ponieważ, aby doszło do pasywnego wypalania filtra DPF wymagana jest odpowiednio wysoka temperatura, podczas której dochodzi do spalania nagromadzonych cząstek stałych. Czy wiesz, po czym poznać, że DPF jest zapchany? Przede wszystkim obserwując ogólną pracę jednostki napędowej – szarpanie podczas przyspieszania, falujące obroty, jak i spadek mocy pojazdu. Oczywiście wspomniane objawy mogą również zwiastować inną awarię, dlatego też dobrym rozwiązaniem jest poddanie pojazdu komputerowej diagnostyce. W naszym serwisie oprócz weryfikacji przy użyciu specjalistycznego programu przeprowadzamy badanie endoskopowe filtra cząstek stałych.
Jeżeli chodzi o zapchany filtr DPF oraz to czy można jeździć pojazdem, to z naszego doświadczenia wiemy, że nie jest to najlepszy pomysł, ponieważ doprowadzić to może do awarii innych części samochodowych. Szczegółowych informacji na temat oferowanych przez nas usług, jak i ich cen uzyskasz drogą telefoniczną.
Komentarze
Zakupiłam u WAS gotowy filtr DPF. Mija już 2 lata od kiedy go zamontowano i działa super po dzień dzisiejszy, polecam wszystkim zainteresowanym.