Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Oferujemy regenerację lub sprzedaż fabrycznie nowego filtra 3C0254701NX.
Oferowane przez nas filtry DPF spełniają obecnie obowiązujące normy emisji spalin. Co więcej, stosowane przez nas najnowocześniejsze technologie regeneracji filtrów umożliwiają usunięcie zarówno sadzy, jak i popiołu.
Nasza siedziba znajduje się w Stalowej Woli, jednakże przyjmujemy również zamówienia z całego kraju.
Regeneracja filtrów DPF przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Nie wypalamy filtrów w piecach oraz nie korzystamy z myjek ultradźwiękowych.
Oprócz kompleksowo zregenerowanego filtra cząstek stałych otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji,
- 24-miesięczną gwarancję,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Filtr DPF 3C0254701NX dostępny jest również pod numerem JMJ 1072.
Pasuje do pojazdów:
- Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro 1968cm³ 170KM 125kW CFGB, CBBB, BMN,
- Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TDI quattro 1968cm³ 170KM 125kW CFGB, CBBB, BMN,
- Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TDI 4x4 1968cm³ 170KM 125kW BMN, CEGA, CFJA,
- Seat LEON (1P1) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW BMN, CEGA, CFJA,
- Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW BMN, CEGA,
- VW GOLF V (1K1) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW BMN,
- VW JETTA III (1K2) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW BMN, CEGA,
- VW PASSAT Variant (3C5) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW CBBB, BMR,
- VW TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI 1968cm³ 170KM 125kW BMN,
Filtr cząstek stałych 3C0254701NX | Demontaż DPF - konsekwencje
Ze względu na częste problemy związane z zapychaniem się filtra cząstek stałych, które spowodowane są nieodpowiednią jego eksploatacją, kierowcy decydują się na jego usunięcie. Obecnie obowiązujące przepisy zabraniają usuwania jakiegokolwiek elementu wchodzącego w skład układu wydechowego. Co więcej, stały demontaż tłumika, katalizatora oraz filtra cząstek stałych spowoduje utratę homologacji, a jak wiadomo, poruszanie się po drogach publicznych na terytorium UE pojazdem bez homologacji jest zabronione.
Auto pozbawione homologacji nie może otrzymać pozytywnego wyniku z przeprowadzonego badania technicznego pojazdu, co więcej, podczas rutynowej kontroli kierowcy może zostać odebrany dowód rejestracyjny pojazdu oraz wręczony mandat. Konsekwencje w 2021 roku za wycięcie filtra DPF dosięgną nie tylko właściciela pojazdu, ale również i osobę, która podjęła się wykonania usługi.
Tak samo, jak fizyczne usunięcie DPF, komputerowe wyłączenie filtra cząstek stałych również nie jest najlepszym rozwiązaniem. Zapchany filtr cząstek stałych najlepiej oddać do regeneracji, zwlekanie z tym może doprowadzić do poważnego uszkodzenia samego filtra, ale również i do awarii innych części samochodowych.
Popularne wpisy
Najczęstsze problemy z filtrem DPF – poznaj sposoby na ich rozwiązanie!
Filtr DPF (filtr cząstek stałych) może sprawiać problemy, a najczęstszym z nich jest jego zapchanie. Dzieje się tak, gdy filtr zatrzymuje zbyt dużo sadzy i innych zanieczyszczeń, co utrudnia przepływ spalin. ...
Jakie są różnice między filtrami cząstek stałych a katalizatorami? - czy są one wyraźne?
Tak, istnieją wyraźne różnice między katalizatorem a DPF, zarówno pod względem funkcji, jak i sposobu działania: ...
Komentarze