Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 51786867!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 51786867 pasujący przykładowo do Alfa Romeo BRERA (939_) z silnikiem 2.4 JTDM 20V możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• BM11038H;
• JMJ 1131.
Filtr cząstek stałych 51786867 | Wymogi eksploatacyjne pojazdów z DPF/FAP
Użytkowanie pojazdów z Dieslem i zarazem z filtrem cząstek stałych wymaga od nas zaangażowania. Aby podzespół ten na długie lata Ci służył, musisz przestrzegać kilka istotnych zasad:
• poruszaj się autem rozważnie, czyli nie przyspieszaj z niskich obrotów ani nie rozpędzaj się, jeśli jednostka napędowa nie rozgrzała się odpowiednio;
• nie aplikuj olejów o wysokiej zawartości popiołu – stosuj tylko te Low SAPS;
• tankuj paliwo wyłącznie ze stacji benzynowej, której pochodzenie jest znane;
• od czasu do czasu wyjedź na drogę szybkiego ruchu, aby wypalić nagromadzoną sadzę wewnątrz filtra.
Musisz wiedzieć, że powyższe zalecenia odgrywają dużą rolę w żywotności filtra DPF/FAP, ale też nie sprawią, że zostaną wykluczone w przyszłości jakiekolwiek problemy. Jedynie możesz opóźnić ich pojawienie się. Zdarza się, że nawet wykonywane wypalanie filtra cząstek stałych, nie przynosi oczekiwanych wyników, dlatego w takiej sytuacji należy zgłosić się do serwisu, aby ten problem rozwiązać. Albo dojdzie do przeprowadzenia dokładnej regeneracji podzespołu, albo do wymiany filtra na zupełnie nowy. I tutaj trzeba mieć świadomość, że nowy filtr cząstek stałych i cena takowej wymiany jest naprawdę wysoka. Dlatego też nie powinniśmy dopuszczać do sytuacji, gdzie trzeba faktycznie dokonać wymiany podzespołu, ponieważ mądrzejszym rozwiązaniem jest zaufać specjalistom w dziedzinie regeneracji DPF/FAP i oddać go dokładnie na taką usługę. Twój DPF oraz pozostałe podzespoły, które ściśle współpracują ze sobą, na pewno będą Ci wdzięczne, a dodatkowo nic nie będzie zagrażało Twojej jeździe i to wszystko zyskasz w bardzo atrakcyjnej cenie.
DPF 51786867 | Filtr cząstek stałych | Wypalanie postojowe oraz w trasie
Wypalisz sadzę znajdującą się w filtrze DPF/FAP na postoju oraz w bardziej naturalny sposób - podczas jazdy. Staraj się jednak, abyś miał warunki do wypalania w trasie, ponieważ nie obciążysz silnika. Wystarczy, że wyjedziesz na autostradę lub poza miasto i podniesiesz prędkość jazdy wraz z obrotami i będziesz jechał w taki sposób kilkanaście minut, co pozwoli w całości wypalić sadzę.
Popularne wpisy
Zapchany filtr DPF – jak sobie z tym radzić?
Jeżeli filtr DPF w Twoim aucie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jeżdżenie z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Problem z filtrem DPF – regenerować, czy postawić na wymianę?
Sprawdź jakie czynniki warto rozważyć, przed podjęciem decyzji o regeneracji lub wymianie filtra cząstek stałych. ...
Komentarze