Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 51831548!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 51831548 pasujący przykładowo do Alfa Romeo 159 Sportwagon (939_) z silnikiem 1.9 JTDM 16V możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• BM11038H;
• JMJ 1131.
Filtr cząstek stałych 51831548 | Regeneracja/czyszczenie filtra DPF/FAP
Filtr cząstek stałych jest to podzespół, który został umieszczony w układzie wydechowym pojazdów z silnikami wysokoprężnymi i wymaga on odpowiedniej eksploatacji, aby nie dopuścić do zbyt wczesnego zużycia. Użytkowanie pojazdu wyłącznie w mieście przeszkadza w wypalaniu sadzy, który gromadzi się w środku filtra DPF/FAP, dlatego z biegiem czasu potrzebna jest dokładna regeneracja filtra cząstek stałych. Jeśli zregenerujesz podzespół, to na nowo będziesz mógł cieszyć się komfortem jazdy oraz sprawnością pozostałych elementów, które współpracują z filtrem DPF.
Pamiętaj – czyszczenie filtra cząstek stałych jest niezbędne do prawidłowej jego pracy. Oczywiście wiadome jest, że pracuje on w naprawdę ciężkich i brudnych warunkach, dlatego dbanie o niego odgrywa dużą rolę. Nie poddawaj eksperymentom podzespołu. Chodzi głównie o samodzielne wykonywanie takiego oczyszczania nieprzeznaczonymi do tego celu środkami, które prędzej uszkodzą filtr, niż dobrze wyczyszczą. Koszt regeneracji DPF/FAP w serwisie naprawdę jest niewielki, a przynajmniej będziesz miał pewność, że zostanie ona przeprowadzona rzetelnie i bezpiecznie!
DPF 51831548 | Maszyna do czyszczenia DPF znajdująca się w ASO
W naszym serwisie są właśnie specjalistyczne maszyny, które służą nam do oczyszczania filtra cząstek stałych z wszelkich zabrudzeń – łącznie z popiołem. Metoda, którą u nas się stosuje do zregenerowania podzespołu, nazywana jest myciem hydrodynamicznym i to właśnie w tej maszynie zostaje umieszczony filtr (wcześniej namoczony w odpowiednim detergencie ułatwiającym rozpuszczenie sadzy i opóźniającym jednocześnie jej powstawanie), a następnie dochodzi do skutecznego oczyszczenia przy użyciu strumienia wody z dostosowanym ciśnieniem.
Popularne wpisy
Najczęstsze problemy z filtrem DPF – poznaj sposoby na ich rozwiązanie!
Filtr DPF (filtr cząstek stałych) może sprawiać problemy, a najczęstszym z nich jest jego zapchanie. Dzieje się tak, gdy filtr zatrzymuje zbyt dużo sadzy i innych zanieczyszczeń, co utrudnia przepływ spalin. ...
Jakie są różnice między filtrami cząstek stałych a katalizatorami? - czy są one wyraźne?
Tak, istnieją wyraźne różnice między katalizatorem a DPF, zarówno pod względem funkcji, jak i sposobu działania: ...
Komentarze