Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 51832671!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 51832671 pasujący przykładowo do Alfa Romeo 159 (939_) z silnikiem 2.4 JTDM (939AXD) możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• BM11038H;
• JMJ 1131.
Filtr cząstek stałych 51832671 | Typowe objawy zapchanego DPF/FAP
Nie powinno się ignorować pierwszych objawów zapchanego DPF, aby nie pogorszyć stanu zarówno filtra, jak i reszty podzespołów. Aby było łatwiej rozpoznać, czy przypadkiem u Ciebie nie występują jakieś nieprawidłowości, chcemy przedstawić kilka znaczących objawów zapchanego/uszkodzonego filtra cząstek stałych:
• nadmierne dymienie czarnym/białym gęstym dymem z rury wydechowej pojazdu;
• nienaturalny spadek mocy pojazdu (zauważalny oczywiście podczas jazdy);
• dziwne skoki mocy;
• silnik Diesla wchodzi w tryb awaryjny;
• zbyt duże zużycie oleju napędowego.
Czy to są poważne objawy, z którymi możesz się spotkać? I tak, i nie. Jednak, jakby dobrze pomyśleć, to jazda na zapchanym DPF, czy już uszkodzonym, na dłuższą metę może okazać się bardzo niebezpieczna i też nieodpowiedzialna. Zatem – reaguj, kiedy widzisz, że z Twoim pojazdem dzieje się coś niedobrego!
W celu rozwiązania problemu z potencjalnym uszkodzeniem filtra cząstek stałych zwróć się do ASO, w którym zdiagnozujemy stan filtra i dopiero potem podejmiemy odpowiednie kroki. Jeśli filtr DPF/FAP będzie mógł zostać oczyszczony, to tak właśnie się stanie. Zobaczysz sam, jakie efekty przyniesie taka regeneracja i że jej niewielki koszt jest tego wart.
DPF 51832671 | DPF – wypalanie na dwa sposoby
Wypalania filtra cząstek stałych możesz dokonać w trasie oraz na postoju. Pamiętaj, że kluczowe jest podniesienie temperatury spalin, która umożliwi swobodne dopalenie sadzy. Właściwie pierwszorzędny sposób regeneracji filtra cząstek stałych powinien zacząć się od wypalania go z zalegających w nim osadów. Dopiero z czasem, kiedy w wyniku spalenia sadzy powstaje popiół, który w głównej mierze jest odpowiedzialny za zapychanie, powinieneś zainteresować się dokładniejszym oczyszczaniem filtra DPF/FAP.
Popularne wpisy
Jakie konsekwencje może mieć ignorowanie problemu zapchanego filtra DPF? - nie ryzykuj
Gdy filtr DPF w Twoim samochodzie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jazda z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Jakie objawy sugerują konieczność zregenerowania filtra cząstek stałych? - 5 niepokojących symptomów
Pierwszymi objawami zapchanego filtra cząstek stałych DPF, na które należy zwrócić uwagę, są to: ...
Komentarze