Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 51838592!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 51838592 pasujący przykładowo do Alfa Romeo 159 (939_) z silnikiem 2.0 JTDM (939AXP1B) możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1192
Filtr cząstek stałych 51838592 | Zapchany DPF/FAP
Zanieczyszczony filtr cząstek stałych źle oddziałuje na sprawność innych podzespołów, które z nim współpracują, dlatego też nie powinno się zaniedbywać czynności regeneracji, aby nie doszło do potencjalnych usterek. Teraz przedstawimy zapchanego filtra DPF objawy, które są niebezpieczne dla prawidłowej pracy filtra, silnika i turbosprężarki:
• pierwszą charakterystyczną oznaką, że z podzespołem dzieje się coś niedobrego, jest utrata mocy i osiągów;
• pojazd ma problem z utrzymaniem płynnej jazdy;
• kierowca nie może swobodnie zwiększyć prędkości jazdy;
• kierowca może mieć wrażenie, że silnik „szarpie”;
• w przypadku mocno zatkanego podzespołu bardzo często wyświetla się odpowiedzialna za filtr cząstek stałych kontrolka, która sugeruje dokonanie wypalania sadzy;
• pojazd może wchodzić sam w tryb wypalania, co i tak nie kończy się to sukcesem.
Można byłoby wymieniać w dalszym ciągu jakieś inne objawy, jednak najczęściej spotykane są właśnie te, które przed chwilą wypisaliśmy. Wniosek jest jeden – regeneruj filtr cząstek stałych, aby uniknąć takich problemów! Czyszczenie filtra cząstek stałych powinno odbywać się w bezpiecznym miejscu, w którym będziesz miał 100-procentową pewność, że Twój DPF/FAP zostanie dokładnie oczyszczony i przy okazji nie pojawią się jakieś niespodziewane problemy. Za wydane nieduże pieniądze zyskasz długotrwałe i zauważalne efekty, które ulepszą Twoją jazdę.
DPF 51838592 | Zapchany filtr DPF - czy można jeździć?
Niestety nie, ponieważ może to zagrozić Twojemu zdrowiu. W każdym momencie pojazd może się zatrzymać na środku drogi i wtedy pojawi się duży problem. Wiesz, że masz zanieczyszczony DPF? Spróbuj zregenerować go sam albo udaj się od razu do serwisu!
Popularne wpisy
Najczęstsze problemy z filtrem DPF – poznaj sposoby na ich rozwiązanie!
Filtr DPF (filtr cząstek stałych) może sprawiać problemy, a najczęstszym z nich jest jego zapchanie. Dzieje się tak, gdy filtr zatrzymuje zbyt dużo sadzy i innych zanieczyszczeń, co utrudnia przepływ spalin. ...
Jakie są różnice między filtrami cząstek stałych a katalizatorami? - czy są one wyraźne?
Tak, istnieją wyraźne różnice między katalizatorem a DPF, zarówno pod względem funkcji, jak i sposobu działania: ...
Komentarze