Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 55217451 !
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 55217451 pasujący przykładowo do Alfa Romeo MITO (955_) z silnikiem 1.3 MultiJet możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1065
Filtr cząstek stałych 55217451 | DPF – gdzie?
Po 2006 roku został skonstruowany filtr cząstek stałych i do silników diesla pasuje filtr DPF oraz FAP, z tym że ten drugi można spotkać głównie w pojazdach francuskich koncernów. Warto wiedzieć, gdzie znajduje się filtr cząstek stałych w pojeździe, dlatego zaraz się tego dowiesz. Otóż w większości przypadków umieszczony jest pomiędzy dwoma katalizatorami, czyli katalizatorem utleniającym a SCR. W niektórych markach i silnikach można się spotkać z tym podzespołem w komorze silnika.
Rola filtra cząstek stałych jest bardzo ważna, ponieważ jego zadaniem jest przechwytywanie szkodliwych cząstek PM i niedopuszczenie do wydostania się ich na zewnątrz. Aby jednak miał taką możliwość, musi być regenerowany.
Jednym ze sposobów czyszczenia DPF jest mycie hydrodynamiczne. Polega on na tym, że filtr jest początkowo demontowany z układu wydechowego, następnie umieszczony w roztworze ułatwiającym pozbycie się sadzy, a dopiero potem trafia do maszyny, w której odbywa się cała procedura oczyszczania. Po wszystkim otrzymujesz wydruk parametrów przepustowości filtra i otrzymujesz gwarancję o dobrze przeprowadzonej regeneracji. Z pewnością efekty Cię zadowolą i naprawdę nie zapłacisz dużo pieniędzy.
DPF 55217451 | Czyszczenie filtra DPF bez demontażu – jak z efektami?
Niestety, ale efektywność takiego oczyszczania, czyli wprowadzenia preparatu do wkładu filtra cząstek stałych, nie pozwoli Ci cieszyć się długo skutecznością, gdyż zanieczyszczenia usunięte zostaną z zewnątrz, a należy pamiętać o popiele, który jest trudny do usunięcia. Zatem podsumowując – na chwilę taki rodzaj regeneracji będzie w porządku, ale dokładne oczyszczanie filtra cząstek stałych w serwisie i tak będzie nieuniknione.
Popularne wpisy
Jakie konsekwencje może mieć ignorowanie problemu zapchanego filtra DPF? - nie ryzykuj
Gdy filtr DPF w Twoim samochodzie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jazda z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Jakie objawy sugerują konieczność zregenerowania filtra cząstek stałych? - 5 niepokojących symptomów
Pierwszymi objawami zapchanego filtra cząstek stałych DPF, na które należy zwrócić uwagę, są to: ...
Komentarze