Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 55234767!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 55234767 pasujący przykładowo do Alfa Romeo MITO (955_) z silnikiem 1.3 MultiJet możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1065
Filtr cząstek stałych 55234767 | Działanie filtra DPF
Filtr cząstek stałych powstał po to, aby zadbać o ekologię i zmniejszyć liczbę zachorowań społeczeństwa i to się oczywiście udało. Z każdą coraz bardziej rygorystyczną normą emisji spalin, która aktualnie obowiązuje, wydostawanie się szkodliwych cząstek PM jest jeszcze bardziej ograniczone i to powinno dać do zrozumienia kierowcom, że należy zadbać o podzespół, który znajduje się w układzie wydechowym ich pojazdów. Co w takim razie należy zrobić po otrzymaniu komunikatu: filtr cząstek stałych jest pełny? Wykonaj wypalenie sadzy! Musisz samodzielnie udrożnić filtr DPF, aby nie dopuścić do uszkodzenia jego oraz innych podzespołów, ponieważ wydatek będzie spory.
Wypalisz zawartość filtra cząstek stałych DPF na postoju, w trybie serwisowym i w trasie. Przypominamy, że zatkanie filtra cząstek stałych wpływa bardzo negatywnie na pracę pozostałych elementów obecnych w Twoim pojeździe. Wybierz odpowiedzialnie metodę regeneracji zanieczyszczonego DPF, aby nie żałować efektów albo w ogóle ich braku, dlatego przedstawimy Ci parę informacji o myciu wodnym podzespołu pod ciśnieniem.
DPF 55234767 | Regeneracja filtra cząstek stałych w serwisie (mycie hydrodynamiczne)
Mycie wodne pod ciśnieniem pozwala całkowicie pozbyć się osadów i popiołu z jego wnętrza. Jest to metoda uważana za najbardziej skuteczną i jednocześnie niedrogą. Filtr jest oddany w ręce specjalistów, którzy od lat takie regeneracje wykonują. Mycie podzespołu odbywa się w maszynie, która nie stanowi zagrożenia dla niego samego. Na pewno nie będziesz zawiedziony efektami, ponieważ od razu przełożą się one na komfort jazdy.
Popularne wpisy
Zapchany filtr DPF – te symptomy pojawiają się w pierwszej kolejności!
Dowiedz się jakimi symptomami charakteryzuje się problem z filtrem DPF i czym mogą skutkować. ...
Najczęstsze błędy podczas eksploatacji filtra DPF – co robić, by uniknąć usterki?
Dowiedz się, jakie są najczęstsze błędy podczas eksploatacji auta z filtrem DPF, które przyczyniają się do wystąpienia jego usterki. ...
Komentarze