Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 6394901392!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 6394901392 pasujący przykładowo do Mercedes VITO / MIXTO Furgon (W639) z silnikiem 109 CDI (639.601, 639.603, 639.605) możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• BM11044;
• JMJ 1043.
Filtr cząstek stałych 6394901392 | Co z zapchanym filtrem DPF/FAP?
Jakie są podstawowe przyczyny zapchania DPF/FAP, który znajduje się w Twoim pojeździe?
• Zaniedbanie DPF! Jeśli nie uwalniasz środka filtra cząstek stałych z nagromadzonych w nim osadów, nie zdziw się, że się zapchał;
• zła eksploatacja – przerywanie procesu samoregeneracji w trakcie jej trwania;
• stosowanie złych olejów silnikowych oraz dodatków do paliwa;
• lekceważenie uszkodzeń innych podzespołów, które pracują z DPF/FAP;
• nie wymieniasz zużytych filtrów oleju i powietrza;
• paliwo, którym uzupełniasz pusty bak, pochodzi z niewiadomego źródła, co może skutkować jego złą jakością.
Potraktujmy wymienione przyczyny jako przykładowe, które mogą powodować zapychanie filtra cząstek stałych, ale z pewnością znalazłoby się ich jeszcze więcej.
Jeśli na desce rozdzielczej Twojego pojazdu wyświetli się komunikat z informacją „Filtr cząstek stałych jest pełny”, oznacza to, że do Ciebie należy w tym momencie obowiązek oczyszczenia podzespołu. Wypal go w trasie lub na zaparkowanym pojeździe, ale z daleka od ludzi.
Samoregeneracja filtra nie przyniosła efektów? Nic straconego, ponieważ możesz oddać swój zapchany/uszkodzony podzespół w nasze ręce. Doświadczeni specjaliści zajmą się najpierw zdiagnozowaniem stanu filtra cząstek stałych, co ułatwi dobór odpowiedniej formy regeneracji, czy nawet może się okazać, że DPF/FAP jest tak zużyty i potrzebna będzie jego wymiana. W każdym razie dokładna weryfikacja podzespołu będzie pomocna w podjęciu odpowiednich działań.
DPF 6394901392 | Zatkanie filtra cząstek stałych – jak ten problem rozwiązać?
Doszło do zatkania filtra DPF/FAP zanieczyszczeniami, które nagromadziły się w trakcie użytkowania pojazdu i chcesz ten problem zniwelować? Udaj się do ASO, w którym zostanie wykonana dokładna regeneracja DPF i dzięki temu odzyska on swoje parametry, odżywi się i przy okazji nie zapłacisz dużo! Skorzystaj więc z tej usługi, bo zyskasz naprawdę wiele i przede wszystkim będziesz mógł czuć się bezpiecznie, poruszając się swoim pojazdem.
Popularne wpisy
Najczęstsze problemy z filtrem DPF – poznaj sposoby na ich rozwiązanie!
Filtr DPF (filtr cząstek stałych) może sprawiać problemy, a najczęstszym z nich jest jego zapchanie. Dzieje się tak, gdy filtr zatrzymuje zbyt dużo sadzy i innych zanieczyszczeń, co utrudnia przepływ spalin. ...
Jakie są różnice między filtrami cząstek stałych a katalizatorami? - czy są one wyraźne?
Tak, istnieją wyraźne różnice między katalizatorem a DPF, zarówno pod względem funkcji, jak i sposobu działania: ...
Komentarze