Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 6R0254700EX!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 6R0254700EX pasujący przykładowo do Seat IBIZA IV (6J5, 6P1) z silnikiem 1.6 TDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1143
Filtr cząstek stałych 6R0254700EX | Wypalanie osadów z DPF/FAP
Zanieczyszczony filtr cząstek stałych musi być poddany regeneracji, aby przywrócić mu utracone parametry i aby nie zanieczyszczał środowiska. Podamy Ci kilka wskazówek, jak wymusić wypalanie DPF, żeby były tego zadowalające efekty. Przede wszystkim zdecyduj, jaki rodzaj samoregeneracji chcesz wykonać (regeneracja aktywna/pasywna/serwisowa). Jeśli wybierasz wypalanie w trasie, to wyjedź na drogę szybkiego ruchu, aby swobodnie móc zwiększyć prędkość jazdy oraz podnieść obroty, ponieważ dzięki temu temperatura spalin wzrośnie i będzie możliwe dopalenie sadzy.
Jeżeli zaś chcesz przeprowadzić wypalanie DPF/FAP na postoju, to musisz zatrzymać pojazd z dala od ludzi, aby nie wdychali zatrważających ilości spalin, które wydobędą się z układu wydechowego. W tym celu podobnie zresztą jak w przypadku wypalania sadzy w serwisie – to silnik dostaje sygnał do zainicjowania procesu wypalania, za pomocą podania nowej dawki paliwa, która podwyższa temperaturę spalin. Czynność trwa +/- 20 minut, chyba że zapchanie filtra cząstek stałych jest bardzo duże i trzeba poświęcić na to więcej czasu.
DPF 6R0254700EX | Regeneracja DPF i cena
Regeneracja filtra cząstek stałych DPF i FAP nie jest droga i przynosi ona skuteczne i długotrwałe efekty. Po dokładne informacje na temat określonej kwoty i przebiegu regeneracji podzespołu najlepiej zadzwonić osobiście, ponieważ powinieneś wziąć pod uwagę, że każdy serwis ma własny cennik wykonywanych usług. W naszym serwisie filtr zostanie oczyszczony przy użyciu wody i wysokiego ciśnienia, a także odpowiedniego detergentu ułatwiającego usunięcie sadzy. Ten rodzaj czyszczenia na długi czas uwolni podzespół od zanieczyszczeń, a jego praca będzie przebiegać bez zarzutów.
Popularne wpisy
Jakie konsekwencje może mieć ignorowanie problemu zapchanego filtra DPF? - nie ryzykuj
Gdy filtr DPF w Twoim samochodzie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jazda z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Jakie objawy sugerują konieczność zregenerowania filtra cząstek stałych? - 5 niepokojących symptomów
Pierwszymi objawami zapchanego filtra cząstek stałych DPF, na które należy zwrócić uwagę, są to: ...
Komentarze