Filtr DPF 7E0254800DX

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 7E0254800DX!

Filtr DPF 7E0254800DX
Filtr DPF 7E0254800DX

 

Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 7E0254800DX pasujący przykładowo do VW TRANSPORTER V Autobus (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF, 7EG, 7HF, 7E) z silnikiem 2.0 BiTDI 4motion możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1171


Filtr cząstek stałych 7E0254800DX | Regeneracja podzespołu

 

Filtr cząstek stałych 7E0254800DX | Regeneracja podzespołu
Filtr cząstek stałych 7E0254800DX | Regeneracja podzespołu


Może na samym początku zacznijmy od tego, że regeneracja filtra cząstek stałych jest obowiązkowa dla każdego posiadacza pojazdów z dieslem. Tych metod jest mnóstwo, jednakże nie każda przynosi takie same pozytywne efekty. Czy w takim razie wymiana wkładu DPF może być traktowana jak skuteczną regenerację podzespołu? Po części owszem, ponieważ cały zatkany wkład filtra cząstek stałych DPF/FAP zostaje wymieniony na nową część i tym samym przywracane zostają w 100% jego parametry. Mimo wszystko jest to usługa kosztowna i bardzo ingerująca w filtr cząstek stałych, dlatego zalecamy Ci mycie wodne pod ciśnieniem zanieczyszczonego filtra DPF/FAP, ponieważ usługa zostanie przeprowadzona przez specjalistów i otrzymasz gwarancję, że jakość jej będzie wykonana na najwyższym poziomie. Pamiętaj, że zatkanie filtra cząstek stałych osadami i nic nierobienie w tym kierunku, może zaszkodzić jemu oraz innym podzespołom, dlatego zapobiegnij temu!


DPF 7E0254800DX | DPF – usuwać, czy nie?

Na pewno nie jest dobrym rozwiązaniem usunięcie filtra cząstek stałych z układu wydechowego pojazdu, ponieważ jest to nielegalne. Rozsądniejsza będzie regeneracja DPF/FAP niż tak ryzykowny pomysł. Jeśli usuniesz podzespół, to licz się z tym, że po zweryfikowaniu jego braku i tak będziesz musiał go znowu zamontować, a koszt — dla przypomnienia, jest dość duży.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy