Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 7E0254800DX!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 7E0254800DX pasujący przykładowo do VW TRANSPORTER V Autobus (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF, 7EG, 7HF, 7E) z silnikiem 2.0 BiTDI 4motion możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1171
Filtr cząstek stałych 7E0254800DX | Regeneracja podzespołu
Może na samym początku zacznijmy od tego, że regeneracja filtra cząstek stałych jest obowiązkowa dla każdego posiadacza pojazdów z dieslem. Tych metod jest mnóstwo, jednakże nie każda przynosi takie same pozytywne efekty. Czy w takim razie wymiana wkładu DPF może być traktowana jak skuteczną regenerację podzespołu? Po części owszem, ponieważ cały zatkany wkład filtra cząstek stałych DPF/FAP zostaje wymieniony na nową część i tym samym przywracane zostają w 100% jego parametry. Mimo wszystko jest to usługa kosztowna i bardzo ingerująca w filtr cząstek stałych, dlatego zalecamy Ci mycie wodne pod ciśnieniem zanieczyszczonego filtra DPF/FAP, ponieważ usługa zostanie przeprowadzona przez specjalistów i otrzymasz gwarancję, że jakość jej będzie wykonana na najwyższym poziomie. Pamiętaj, że zatkanie filtra cząstek stałych osadami i nic nierobienie w tym kierunku, może zaszkodzić jemu oraz innym podzespołom, dlatego zapobiegnij temu!
DPF 7E0254800DX | DPF – usuwać, czy nie?
Na pewno nie jest dobrym rozwiązaniem usunięcie filtra cząstek stałych z układu wydechowego pojazdu, ponieważ jest to nielegalne. Rozsądniejsza będzie regeneracja DPF/FAP niż tak ryzykowny pomysł. Jeśli usuniesz podzespół, to licz się z tym, że po zweryfikowaniu jego braku i tak będziesz musiał go znowu zamontować, a koszt — dla przypomnienia, jest dość duży.
Popularne wpisy
Zapchany filtr DPF – jak sobie z tym radzić?
Jeżeli filtr DPF w Twoim aucie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jeżdżenie z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Problem z filtrem DPF – regenerować, czy postawić na wymianę?
Sprawdź jakie czynniki warto rozważyć, przed podjęciem decyzji o regeneracji lub wymianie filtra cząstek stałych. ...
Komentarze