Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Zleć regenerację lub kup fabrycznie nowy filtr cząstek stałych 7H0.254.700 LX!
W naszym serwisie oferujemy:
➤ regenerację filtra cząstek stałych,
➤ sprzedaż fabrycznie nowych filtrów cząstek stałych.
Złóż zamówienie telefoniczne do 12:00,
a filtr, na który zlecisz regenerację,
odbierzemy od Ciebie tego samego dnia!
Jeżeli zamówisz nowy filtr cząstek stałych, zlecenie zostanie wysłane jeszcze tego samego dnia!
Oprócz zregenerowanego filtra otrzymujesz także:
☑ 2 lata gwarancji specjalistycznej pracowni bez limitu przejechanych kilometrów,
☑ wydruk protokołów wskazujących parametry przepustowości przed i po czyszczeniu filtra,
☑ profesjonalną diagnostykę filtra przeprowadzoną przed usługą regeneracji.
Zadzwoń i zamów filtr DPF 7H0.254.700 LX już teraz,
profesjonalna regeneracja trwa maksymalnie 2 dni robocze!
Filtr DPF 7H0.254.700 LX znajduje się w pojazdach takich, jak: Volkswagen Multivan V
i można go znaleźć z innym numerem, takim jak:
• JMJ 1073.
Skontaktuj się z nami i sprawdź, jakie rozwiązania możemy przygotować dla Ciebie!
Filtr cząstek stałych 7H0.254.700 LX | Po czym poznać, że DPF jest zapchany?
Jest kilka objawów świadczących o tym, że filtr cząstek stałych przestał spełniać swoje funkcje, warto je znać, by w razie potrzeby podjąć odpowiednie kroki naprawcze.
Symptomami, które mogą sugerować, że należy zweryfikować stan techniczny DPF czy FAP, jest przede wszystkim zaświecona kontrolka DPF na desce rozdzielczej. To charakterystyczne światełko mówi tym, że coś niecodziennego dzieje się z filtrem i warto byłoby sprawdzić ten podzespół choćby u mechanika.
Natomiast odczuwalnymi w codziennej eksploatacji przejawami nieprawidłowej pracy filtra, mogą być sytuacje, w których można zaobserwować spadek poziomu mocy jednostki napędowej i wyraźnie słabsze przyspieszenie.
W sytuacjach podbramkowych będzie można zauważyć podświetloną kontrolkę check engine, a samochód przejdzie w tryb awaryjny. Nie musi jednak dochodzić do takich sytuacji, gdy wie się, jakie formy ratunku dla podzespołu są dostępne na rynku.
Bez wątpienia jednym z najpopularniejszych form uzyskania działającego filtra jest wybór jednej z wielu metod regeneracji. Najbardziej bezpiecznym sposobem jest zastosowanie metody hydrodynamicznej, tzw. wodnej, gdzie ciecz wraz z detergentem jest dozowana pod odpowiednim ciśnieniem do wnętrza zdemontowanego filtra, wymywając z niego zanieczyszczenia. Niewątpliwie zaletą jest cena takiej usługi - kilkukrotnie niższa w porównaniu do wysokości kosztów zakupu fabrycznie nowego podzespołu.
Działający filtr 7H0.254.700 LX to nie mit, zadzwoń do nas już teraz i dowiedz się, jak je uzyskujemy!
Popularne wpisy
Problem z filtrem DPF – regenerować, czy postawić na wymianę?
Sprawdź jakie czynniki warto rozważyć, przed podjęciem decyzji o regeneracji lub wymianie filtra cząstek stałych. ...
Jakie są przyczyny zapchania filtra DPF? - sprawdź, jak uniknąć awarii
Dowiedz się, co sprzyja zapychaniu filtra cząstek stałych i jak można zminimalizować ryzyko awarii ...
Komentarze