Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 7H0254700L!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 7H0254700L pasujący przykładowo do VW TRANSPORTER V platforma / podwozie (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ) z silnikiem 2.5 TDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1121
Filtr cząstek stałych 7H0254700L | Rozwinięcie skrótu DPF i regeneracja podzespołu
Zastanawiałeś się kiedyś, co skrót DPF oznacza? Otóż skrót DPF pochodzi z angielska i jego pełna nazwa to „diesel particulate filter”. Jest to taki podzespół, który stał się dodatkowym wyposażeniem układu wydechowego wszystkich pojazdów wyprodukowanych po 2006 roku w silnikach Diesla. Celem jego skonstruowania oraz montażu jest ochrona środowiska przed szkodliwymi cząsteczkami stałymi wytwarzanymi razem ze spalinami.
Niestety, ale tak samo, jak posiada zalety, ma również wady. Główną jego wadą jest skłonność do zatykania, a w zasadzie taka jest właśnie jego zasada działania. Naszym zaś zadaniem, jako posiadaczy takich pojazdów, jest zadbanie o to, aby na bieżąco oczyszczać DPF pod postacią wypalania oraz wykonania przez doświadczonych fachowców regeneracji w ASO.
Zlekceważenie tego może doprowadzić do awarii filtra cząstek stałych oraz dodatkowo jeszcze silnika i turbosprężarki. Pominęliśmy jeszcze mnóstwo innych elementów, które współpracują z filtrem, więc możesz nam uwierzyć na słowo, że nieprawidłowa praca tego podzespołu przyczyni się do zaburzenia funkcjonowania wielu innych.
Jeśli przeprowadzisz takie czyszczenie filtra cząstek stałych w serwisie, otrzymasz gwarancję oraz sam się przekonasz co do jakości tejże usługi. Otrzymasz w ciągu jednego dnia właściwie nowy filtr, który posłuży Ci na wiele lat i sam też odczujesz, jak znacząco poprawi się komfort Twojej jazdy. Nie możemy również zapomnieć o kosztach usługi – są one naprawdę niewielkie, więc tym bardziej warto się nią zainteresować. Właściwie nie tyle warto, co jest to naszym obowiązkiem, aby filtr był w pełni czysty i bezproblemowo spełniał swoją określoną funkcję!
DPF 7H0254700L | Jakie są rodzaje filtrów cząstek stałych w silnikach Diesla?
Pytanie dotyczy wyłącznie pojazdów z silnikami wysokoprężnymi, więc wyróżnia się dwa rodzaje filtrów cząstek stałych. Pierwszy z nich to filtr „suchy” DPF oraz „mokry” FAP. I jeden, i drugi ma swoje wady i zalety, ale jedno jest pewne – oba się zapychają i należy je oczyszczać!
Ciekawostka – od 2018 roku zaczęto także produkować filtr cząstek stałych GPF do pojazdów z benzyną.
Popularne wpisy
Najczęstsze problemy z filtrem DPF – poznaj sposoby na ich rozwiązanie!
Filtr DPF (filtr cząstek stałych) może sprawiać problemy, a najczęstszym z nich jest jego zapchanie. Dzieje się tak, gdy filtr zatrzymuje zbyt dużo sadzy i innych zanieczyszczeń, co utrudnia przepływ spalin. ...
Jakie są różnice między filtrami cząstek stałych a katalizatorami? - czy są one wyraźne?
Tak, istnieją wyraźne różnice między katalizatorem a DPF, zarówno pod względem funkcji, jak i sposobu działania: ...
Komentarze