Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 7H0254700LX!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 7H0254700LX pasujący przykładowo do VW TRANSPORTER V Furgon (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) z silnikiem 2.5 TDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1121
Filtr cząstek stałych 7H0254700LX | Co robić po regeneracji DPF/FAP?
Zatem, kiedy regenerować DPF/FAP? Jeśli masz zanieczyszczony filtr cząstek stałych, musisz go oczyścić. Najlepiej by było, gdybyś od razu zwrócił się w tym celu do zaufanego ASO, w którym dojdzie do procesu oczyszczania podzespołu. Musisz pamiętać, że taka regeneracja w serwisie jest bardziej efektywna niż samodzielne czyszczenie. Przede wszystkim nie ma możliwości, aby w naszym serwisie doszło do jakiegokolwiek uszkodzenia podzespołu, ponieważ zajmujemy się czyszczeniem filtra cząstek stałych metodą hydrodynamiczną. Polega ona na jego myciu pod strumieniem wody z odpowiednio dostosowanym ciśnieniem. Jakimi zaletami charakteryzuje się ta metoda? Masz gwarancję co do jakości wykonanej usługi, odblokowanie zatkanych kanalików filtrujących, ekologiczny sposób czyszczenia, właściwie dobrany detergent spowolni osadzanie się zabrudzeń i najważniejsze – pojazd może swobodnie jeździć po drogach publicznych – i to wszystko możesz mieć za bardzo mały koszt!
Jedną ze znanych metod oczyszczania filtra jest wypalanie w piecu. Teraz więc zajmijmy się właśnie kwestią wypalania DPF w piecu i opiniami na jego temat. Opinie w dziedzinie regeneracji na zasadzie wypalania w piecu indukcyjnym są różne. Z pewnością jedni są zadowoleni, inni nie. Naszym zdaniem ta metoda nie należy do najbezpieczniejszych i najskuteczniejszych, ponieważ nieodpowiednio dobrana temperatura może przetopić filtr. Dodatkowo ta metoda pozwala jedynie rozpuścić sadzę. No, a co z naszym problematycznym popiołem? On może zostać usunięty tylko poprzez czyszczenie wodne.
DPF 7H0254700LX | Czy po czyszczeniu DPF trzeba adaptować nowe parametry?
Odpowiedź twierdząca – tak. Po regeneracji filtra cząstek stałych jest obowiązkowe, aby wprowadzić nowe ustawienia do sterownika silnika, żeby nie odczytywał i nie pracował ze starymi parametrami zużytego podzespołu. Niezwykle ważne jest, aby dopilnować ten szczegół, aby nie zaniechać właściwości zregenerowanego filtra DPF.
Popularne wpisy
Zapchany filtr DPF – jak sobie z tym radzić?
Jeżeli filtr DPF w Twoim aucie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jeżdżenie z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Problem z filtrem DPF – regenerować, czy postawić na wymianę?
Sprawdź jakie czynniki warto rozważyć, przed podjęciem decyzji o regeneracji lub wymianie filtra cząstek stałych. ...
Komentarze