Filtr DPF 7L6254401HX

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
pracownia regeneracji

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 7L6254401HX!

Filtr DPF 7L6254401HX
Filtr cząstek stałych 7L6254401HX | Zapchany DPF a inne elementy pojazdu

Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:

→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 7L6254401HX pasujący przykładowo do Audi Q7 (4LB) z silnikiem 3.0 TDI quattro możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:

• JMJ 1081;

• BM11175.


Filtr cząstek stałych 7L6254401HX | Zapchany DPF a inne elementy pojazdu

 

Filtr cząstek stałych 7L6254401HX | Zapchany DPF a inne elementy pojazdu
Filtr cząstek stałych 7L6254401HX | Zapchany DPF a inne elementy pojazdu

Na samym początku tego artykułu chcemy uświadomić Cię o zagrożeniach, jakie mogą się pojawić, gdy posiadasz zanieczyszczony podzespół w układzie wydechowym Twojego pojazdu. Przede wszystkim zatkany filtr cząstek stałych negatywnie wpływa na środowisko, a także na pracę silnika i turbosprężarki. Wszystkie elementy, które mają związek z DPF/FAP mogą po prostu zostać uszkodzone, dlatego jeśli już teraz zauważasz u siebie pierwsze objawy zapchanego DPF, zawieź pojazd do serwisu!
Jeśli będziesz jeździł pomimo ryzyka, to wiedz, że będzie to nieodpowiedzialne, gdyż w każdej chwili pojazd może się zatrzymać na środku ulicy. Już sam fakt pojawienia się filtra cząstek stałych kontrolki będzie świadczyć o tym, że DPF jest bardzo mocno zapchany i należy go oczyścić – wypal sadzę! Tę czynność możesz wykonać będąc w trasie lub na zaparkowanym pojeździe.


DPF 7L6254401HX | Filtr cząstek stałych i czyszczenie w serwisie

Czyszczenie w serwisie filtra cząstek stałych jest najważniejsze i obowiązkowe. Prędzej czy później dojdzie do tak poważnego przytkania podzespołu sadzą i popiołem, że przepływ spalin będzie niemożliwy, a na to nie możesz sobie pozwolić. Jeśli całkowicie zostanie zniszczony, musisz się zaopatrzyć w nowy, a taki koszt będzie o wiele droższy niż regeneracja wykonywana przez doświadczonych pracowników. Regeneracja podzespołu pozwoli mu pracować na nowo bez zarzutów, a sam zobaczysz jej efekty.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy