Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 7M3131581A!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 7M3131581A pasujący przykładowo do Seat ALHAMBRA (7V8, 7V9) z silnikiem 2.0 TDi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1101
Filtr cząstek stałych 7M3131581A | Rada na szybko zapychający się podzespół
Filtr cząstek stałych jest poddany na zapychanie, dlatego że jego praca odbywa się w bardzo trudnych i zanieczyszczonych warunkach. Dodatkowo szybko zapychający się DPF/FAP może być spowodowany niewłaściwą eksploatacją, która polega na wyłącznie jeździe miejskiej.
Dodatkowo filtr cząstek stałych po wielu latach użytkowania również ma prawo utracić swoją funkcję i nieunikniona wtedy jest wymiana podzespołu.
Pamiętaj, że zaniedbywanie przeprowadzania regeneracji DPF/FAP może doprowadzić do awarii filtra cząstek stałych łącznie z innymi podzespołami. Co trzeba zrobić, aby uniknąć uszkodzenia i przedwczesnego zużycia podzespołu? Każdy zabrudzony filtr cząstek stałych musi być oczyszczany w celu całkowitego udrożnienia, przywrócenia mu utraconych właściwości oraz swobodnego poruszania się po drogach publicznych. Cena usługi regeneracji, z której skorzysta się w naszym serwisie, jest bardzo korzystna, dlatego tym bardziej do tego zachęcamy. Otrzymasz również gwarancję skutecznej i bezpiecznie wykonanej usługi.
DPF 7M3131581A | Jak sprawdzić filtr cząstek stałych DPF/FAP w moim pojeździe?
Nie wiesz, czy posiadasz ten podzespół w układzie wydechowym Twojego pojazdu? Najlepiej, abyś zwrócił się o pomoc do serwisu, w którym pracownik po numerze VIN znajdzie wszystkie informacje o pojeździe. Ewentualnie sam za pomocą chusteczki możesz sprawdzić rurę układu wydechowego i poziom osadzenia się sadzy. Jeśli zaobserwujesz duże nagromadzenie zabrudzeń, to albo masz problem z filtrem cząstek stałych, albo nie ma go w ogóle. W przypadku jego faktycznego braku – zamontuj go czym prędzej!
Popularne wpisy
Zapchany filtr DPF – jak sobie z tym radzić?
Jeżeli filtr DPF w Twoim aucie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jeżdżenie z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Problem z filtrem DPF – regenerować, czy postawić na wymianę?
Sprawdź jakie czynniki warto rozważyć, przed podjęciem decyzji o regeneracji lub wymianie filtra cząstek stałych. ...
Komentarze