Filtr DPF 7M3131581A

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Pracownia regeneracji DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 7M3131581A!

Filtr DPF 7M3131581A
Filtr DPF 7M3131581A

 

Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 7M3131581A pasujący przykładowo do Seat ALHAMBRA (7V8, 7V9) z silnikiem 2.0 TDi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1101


Filtr cząstek stałych 7M3131581A | Rada na szybko zapychający się podzespół

 

Filtr cząstek stałych 7M3131581A | Rada na szybko zapychający się podzespół
Filtr cząstek stałych 7M3131581A | Rada na szybko zapychający się podzespół

 


Filtr cząstek stałych jest poddany na zapychanie, dlatego że jego praca odbywa się w bardzo trudnych i zanieczyszczonych warunkach. Dodatkowo szybko zapychający się DPF/FAP może być spowodowany niewłaściwą eksploatacją, która polega na wyłącznie jeździe miejskiej.
Dodatkowo filtr cząstek stałych po wielu latach użytkowania również ma prawo utracić swoją funkcję i nieunikniona wtedy jest wymiana podzespołu.

Pamiętaj, że zaniedbywanie przeprowadzania regeneracji DPF/FAP może doprowadzić do awarii filtra cząstek stałych łącznie z innymi podzespołami. Co trzeba zrobić, aby uniknąć uszkodzenia i przedwczesnego zużycia podzespołu? Każdy zabrudzony filtr cząstek stałych musi być oczyszczany w celu całkowitego udrożnienia, przywrócenia mu utraconych właściwości oraz swobodnego poruszania się po drogach publicznych. Cena usługi regeneracji, z której skorzysta się w naszym serwisie, jest bardzo korzystna, dlatego tym bardziej do tego zachęcamy. Otrzymasz również gwarancję skutecznej i bezpiecznie wykonanej usługi.


DPF 7M3131581A | Jak sprawdzić filtr cząstek stałych DPF/FAP w moim pojeździe?

Nie wiesz, czy posiadasz ten podzespół w układzie wydechowym Twojego pojazdu? Najlepiej, abyś zwrócił się o pomoc do serwisu, w którym pracownik po numerze VIN znajdzie wszystkie informacje o pojeździe. Ewentualnie sam za pomocą chusteczki możesz sprawdzić rurę układu wydechowego i poziom osadzenia się sadzy. Jeśli zaobserwujesz duże nagromadzenie zabrudzeń, to albo masz problem z filtrem cząstek stałych, albo nie ma go w ogóle. W przypadku jego faktycznego braku – zamontuj go czym prędzej!

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy