Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 8200354236!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 8200354236 pasujący przykładowo do Renault MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) z silnikiem 1.9 dCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11022
Filtr cząstek stałych 8200354236 | Procedura wypalania sadzy
Wypalanie filtra cząstek stałych należy do jednego z głównych zadań posiadaczy pojazdów z silnikiem wysokoprężnym. Zwykle regeneracja podzespołu zachodzi po przejechaniu około 400 do 600 kilometrów, ale wszystko to zależy od ogólnego stanu filtra DPF/FAP oraz eksploatacji. Niemniej jednak wypalanie odgrywa tu kluczową rolę, aby uwolnić DPF/FAP z zalegających w nim zanieczyszczeń.
Zatem, jak wymusić wypalanie DPF, kiedy wiem, że tego potrzebuje? Przede wszystkim masz do tego wybór, a więc taka samoczynna regeneracja może się odbyć w trakcie jazdy oraz na postoju (pamiętając o zaparkowaniu pojazdu z dala od ludzi). Jeśli nie masz warunków do przeprowadzenia regeneracji pasywnej, to regeneracja aktywna polega na wtrysku nowej porcji paliwa, która ma podwyższyć temperaturę spalin umożliwiającą dopalenie sadzy.
Jednak w przypadku posiadania możliwości do wykonania czyszczenia filtra cząstek stałych w trasie, to Twoim zadaniem jest podwyższyć prędkość, obroty oraz wyjechać na drogę szybkiego ruchu i utrzymać taki stan jazdy, nie przerywając jej przez około 20 minut. Dzięki temu cząstki stałe będą miały możliwość się w pełni wypalić.
DPF 8200354236 | DPF - czyszczenie podzespołu w serwisie
Wykonując regenerację filtra cząstek stałych w serwisie, nie musisz się martwić, czy zostanie ona rzetelnie i w bezpieczny dla niego sposób przeprowadzona, ponieważ doświadczeni pracownicy zajmują się tą usługą od lat. W naszym serwisie zajmujemy się myciem filtra DPF/FAP w specjalnie przeznaczonej do tego maszynie — sposób bezpieczny, skuteczny i korzystny pod względem ceny!
Popularne wpisy
Najczęstsze problemy z filtrem DPF – poznaj sposoby na ich rozwiązanie!
Filtr DPF (filtr cząstek stałych) może sprawiać problemy, a najczęstszym z nich jest jego zapchanie. Dzieje się tak, gdy filtr zatrzymuje zbyt dużo sadzy i innych zanieczyszczeń, co utrudnia przepływ spalin. ...
Jakie są różnice między filtrami cząstek stałych a katalizatorami? - czy są one wyraźne?
Tak, istnieją wyraźne różnice między katalizatorem a DPF, zarówno pod względem funkcji, jak i sposobu działania: ...
Komentarze