Filtr DPF 8200446522

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
serwis regeneracji

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 8200446522!

 

Filtr DPF 8200446522
Filtr DPF 8200446522

Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 8200446522 pasujący przykładowo do Renault ESPACE IV (JK0/1_) z silnikiem 2.0 dCi (JK01, JK02, JK1J, JK1K, JK1H) możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11177;

• JMJ 1162.


Filtr cząstek stałych 8200446522 | Regeneracja zamiast usuwania podzespołu

 

Filtr cząstek stałych 8200446522 | Regeneracja zamiast usuwania podzespołu
Filtr cząstek stałych 8200446522 | Regeneracja zamiast usuwania podzespołu

Niewątpliwie użytkowanie pojazdów posiadające silniki wysokoprężne jest bardzo skomplikowane i aktualnie drogie, a dlaczego? Pomysł powstania i zamontowania nowego podzespołu filtra cząstek stałych w celu ochrony środowiska przed szkodliwymi substancjami. Z jednej strony wcielenie tego pomysłu przyniosło zamierzone efekty, a z drugiej bardzo utrudnił Kierowcom eksploatację.

Pewnie większość z was posiada już świadomość, że ten rodzaj podzespołu, zresztą podobnie jak katalizator, mają tendencję do zapychania, a wynika to z ich pracy w w warunkach zanieczyszczonych. Jak w takim razie uniknąć potencjalnych szkód związanych z niesprawnym filtrem DPF/FAP? Kluczowa jest regeneracja filtra cząstek stałych, aby pomóc mu odzyskać swoje właściwości i zoptymalizować pracę reszty elementów, które znajdują się w pojeździe.


DPF 8200446522 | Elektroniczne usunięcie filtra cząstek stałych – dlaczego nie powinno się tego robić?

Usuwanie DPF/FAP z układu wydechowego wiąże się z pewnymi konsekwencjami, ponieważ nie jest ten proces zgodny z prawem. Bez posiadania filtra cząstek stałych, jak i sprawnego podzespołu, właściwie nie powinieneś się poruszać swoim pojazdem. Dlatego nie poleca się ani elektrycznego wyłączenia go ze sterownika silnika, ani całkowitego jego wycięcia. Poza tym ta czynność nie jest opłacalna nawet pod względem finansowym, ponieważ i tak będziesz musiał ten filtr na nowo zamontować, a to kosztuje duże pieniądze. Regeneracja zaś kosztuje kilkakrotnie mniej!

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy