Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 8200561492!
sklep | |
CENA: | od 290 zł |
DOSTĘPNOŚĆ: | DOSTĘPNY |
WYSYŁKA: | 1 DZIEŃ ROBOCZY |
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 8200561492 pasujący przykładowo do Renault GRAND SCENIC II (JM0/1_) z silnikiem 1.9 dCi (JM15) możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11022
Filtr cząstek stałych 8200561492 | Przerwana regeneracja aktywna – skutki
Może zacznijmy od tego, że posiadacze pojazdów z Dieslem mają możliwość wypalenia filtra cząstek stałych podczas jazdy oraz na postoju. Jeśli zaniedbasz wykonywanie takiej procedury, to po pewnym czasie bądź pewny, że pierwsze objawy zapchanego DPF/FAP dadzą o sobie znać.
Powracając do tematu regeneracji aktywnej, to polega ona na zainicjowaniu przez sterownik jednostki napędowej podania nowej porcji paliwa, aby wspomóc podwyższenie temperatury spalin ułatwiającej dopalenie sadzy. Ten rodzaj wypalania powinno się wykonywać rzadko oraz wyłącznie w sytuacjach, gdzie nie masz możliwości w sposób naturalny oczyścić filtra cząstek stałych. No dobrze, wiesz już, na jakiej zasadzie działa powyższa regeneracji, ale czy wiesz, co może grozić za przerwanie tego procesu? Przede wszystkim możesz uszkodzić filtr DPF/FAP, niespalone paliwo zacznie rozrzedzać olej silnikowy, co spowoduje utratę właściwości ochronnych. Jeśli zauważysz, że poziom oleju silnikowego znacząca wzrósł, trzeba go szybko wymienić i to wraz z filtrem, aby nie dopuścić do zatarcia silnika. Jak sam widzisz – skutki są fatalne, więc uzbrój się w cierpliwość podczas takiego wypalania i wykonuj je w miejscu, gdzie będziesz miał pewność, że ukończysz je w 100-procentach.
DPF 8200561492 | Zapchany filtr DPF | Czy można jeździć takowym pojazdem?
Mając zapchany DPF/FAP - pojedziesz, ale niezbyt daleko. Uzasadniona jest jazda w celu doprowadzenia do wypalania podzespołu, jednak w innym wypadku mija się to z celem. Pamiętaj! Jeśli po przeprowadzeniu regeneracji samodzielnej, dalej nic się nie zmieniło i Twój DPF się zapycha, to oddaj go na fachowe czyszczenie do naszego serwisu. Zdiagnozujemy stan zużycia podzespołu oraz w bardzo korzystnej cenie wykonamy usługę czyszczenia, jeśli oczywiście nic nie stanie temu na przeszkodzie.
Popularne wpisy
Zapchany filtr DPF – jak sobie z tym radzić?
Jeżeli filtr DPF w Twoim aucie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jeżdżenie z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Problem z filtrem DPF – regenerować, czy postawić na wymianę?
Sprawdź jakie czynniki warto rozważyć, przed podjęciem decyzji o regeneracji lub wymianie filtra cząstek stałych. ...
Komentarze