Filtr DPF 8200598460

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
pracownia regeneracji

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Oferujemy regenerację lub sprzedaż fabrycznie nowego filtra 8200598460.

Filtr DPF 8200598460
Filtr DPF 8200598460

  Oferowane przez nas filtry DPF spełniają obecnie obowiązujące normy emisji spalin. Co więcej, stosowane przez nas najnowocześniejsze technologie regeneracji filtrów umożliwiają usunięcie zarówno sadzy, jak i popiołu.

 Nasza siedziba znajduje się w Stalowej Woli, jednakże przyjmujemy również zamówienia z całego kraju.

 Regeneracja filtrów DPF przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Nie wypalamy filtrów w piecach oraz nie korzystamy z myjek ultradźwiękowych.

 Oprócz kompleksowo zregenerowanego filtra cząstek stałych otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji,
- 24-miesięczną gwarancję,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

 Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

  Filtr DPF 8200598460 dostępny jest również pod numerami: 

 - JMJ 1164,
- BM11233.

 Pasuje do pojazdów:

- Renault GRAND SCENIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM0G, JM12, JM1G, JM2C) 1870cm³ 120KM 88kW F9Q 812,
- Renault GRAND SCENIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) 1870cm³ 131KM 96kW F9Q EE 804, F9Q 816, F9Q 818, F9Q J 803,
- Renault MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.9 dCi 1870cm³ 110KM 81kW F9Q 804, F9Q 818
- Renault MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.9 dCi 1870cm³ 131KM 96kW F9Q 804, F9Q 816, F9Q 818, F9Q 803,
- Renault MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 2.0 dCi (BM1K, CM1K) 1995cm³ 150KM 110kW M9R 700, M9R 722,
- Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.9 dCi 1870cm³ 120KM 88kW F9Q 800,
- Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.9 dCi 1870cm³ 131KM 96kW F9Q 804, F9Q 803,
- Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.9 dCi 1870cm³ 110KM 81kW F9Q 804, F9Q 816, F9Q 818,
- Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 2.0 dCi 1995cm³ 150KM 110kW M9R 700, M9R 722,
- Renault MEGANE II kombi (KM0/1_) 1.9 dCi 1870cm³ 120KM 88kW F9Q 800,
- Renault MEGANE II kombi (KM0/1_) 1.9 dCi 1870cm³ 131KM 96kW F9Q 804, F9Q 803,
- Renault MEGANE II kombi (KM0/1_) 2.0 dCi 1995cm³ 150KM 110kW M9R 700, M9R 722,
- Renault MEGANE II sedan (LM0/1_) 1.9 dCi 1870cm³ 131KM 96kW F9Q 804, F9Q 803,
- Renault MEGANE II sedan (LM0/1_) 1.9 dCi (LM0G, LM1G, LM2C) 1870cm³ 120KM 88kW F9Q 800,
- Renault MEGANE II sedan (LM0/1_) 1.9 dCi (LM14, LM1D) 1870cm³ 110KM 81kW F9Q 804, - F9Q 816, F9Q 818, F9Q 803,
- Renault SCENIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) 1870cm³ 131KM 96kW F9Q 804, F9Q 816, F9Q 818, F9Q J 803,
- Renault SCENIC II (JM0/1_) 2.0 dCi (JM1K) 1995cm³ 150KM 110kW M9R 700, M9R 721, M9R 722,


Filtr cząstek stałych 8200598460 | Zapchany DPF a turbo
 

  

Filtr cząstek stałych 8200598460 | Zapchany DPF a turbo
Filtr cząstek stałych 8200598460 | Zapchany DPF a turbo

  Czy wiesz, że nieprawidłowa eksploatacja pojazdu wyposażonego w filtr DPF ma negatywny wpływ na układa turbodoładowania? W przypadku, kiedy filtr DPF jest zatkany spaliny nie przechodzą przez układ wydechowy z taką prędkością jak powinny, co sprawia, że temperatura spalin wraz z ciśnieniem wstecznym gromadzą się w obudowie turbosprężarki – przekłada się to na spadek wydajności turbiny czy też wyciek oleju.

   Aby móc cieszyć się zarówno sprawnym układem turbodoładowania, jak i układem wydechowym należy odpowiednio o nie zadbać. Pojazdy z filtrem DPF nie powinny poruszać się wyłącznie po mieście – przyczynia się to do szybszego zapychania filtra, ponieważ w warunkach miejskich nie jest on w stanie się dostatecznie wypalić. Czy wiesz, po czym poznać, że DPF jest zapchany? Kontrolka check engine oraz nieregularna praca silnika w połączeniu z podwyższonym spalaniem paliwa są najczystszymi objawami, jednakże dokładniejszą pewność uzyskamy przeprowadzają diagnostykę komputerową pojazdu.

   Zachęcamy do skorzystania z oferty naszego serwisu, szczegółowych informacji udzielamy drogą telefoniczną.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy