Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Oferujemy regenerację lub sprzedaż fabrycznie nowego filtra 8200756674.
Oferowane przez nas filtry DPF spełniają obecnie obowiązujące normy emisji spalin. Co więcej, stosowane przez nas najnowocześniejsze technologie regeneracji filtrów umożliwiają usunięcie zarówno sadzy, jak i popiołu.
Nasza siedziba znajduje się w Stalowej Woli, jednakże przyjmujemy również zamówienia z całego kraju.
Regeneracja filtrów DPF przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Nie wypalamy filtrów w piecach oraz nie korzystamy z myjek ultradźwiękowych.
Oprócz kompleksowo zregenerowanego filtra cząstek stałych otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji,
- 24-miesięczną gwarancję,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Filtr DPF 8200756674 dostępny jest również pod numerami:
- BM11108,
- JMJ 1026.
Pasuje do pojazdów:
- Nissan PRIMASTAR Autobus (X83) dCi 150 2464cm³ 145KM 107kW G9U 632,
- Nissan PRIMASTAR Furgon (X83) 2.5 dCi 150 2464cm³ 145KM 107kW G9U 632,
- Opel VIVARO A Combi (X83) 2.5 CDTI (F7, J7, A07) 2463cm³ 146KM 107kW G9U 630,
- Opel VIVARO A Combi (X83) 2.5 CDTI (F7, J7, A07) 2464cm³ 114KM 84kW G9U 630,
- Opel VIVARO A Furgon (X83) 2.5 CDTI (F7) 2464cm³ 114KM 84kW G9U 630,
- Opel VIVARO A Furgon (X83) 2.5 CDTI (F7) 2463cm³ 146KM 107kW G9MB6, G9U 630,
- Opel VIVARO A platforma / podwozie (X83) 2.5 CDTI 2464cm³ 114KM 84kW G9U 630,
- Opel VIVARO A platforma / podwozie (X83) 2.5 CDTI 2463cm³ 146KM 107kW G9U 630,
- Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) 2464cm³ 146KM 107kW G9U 630,
- Renault TRAFIC II Furgon (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) 2464cm³ 146KM 107kW G9U 630,
- Renault TRAFIC II platforma / podwozie (EL) 2.5 dCi 2463cm³ 114KM 84kW G9U 630,
- Renault TRAFIC II platforma / podwozie (EL) 2.5 dCi 145 (EL0J) 2464cm³ 146KM 107kW G9U 630,
Filtr cząstek stałych 8200756674 | Gdzie najlepiej przeprowadzić czyszczenie DPF-a?
Nagromadzone zanieczyszczenia w filtrze DPF powodują, że w pewnym momencie dochodzi do jego zapchania, co znacznie obniża komfort jazdy, ale również negatywnie wpływa na inne części pojazdu. Z tego powodu wymagane jest jego dokładne oczyszczenie z nagromadzonej sadzy oraz popiołu. Właściciele pojazdów decydują się czyszczenie DPF bez demontażu, jednakże nie w każdym przypadku się ono sprawdzi. Sadza, jak i popiół są trudne do usunięcia, tak więc najlepszym sposobem jest zwrócenie się z problemem zapchanego filtra do serwisu specjalizującego się w regeneracji filtrów DPF/FAP. W naszym serwisie nie tylko skutecznie pozbędziemy się zanieczyszczeń z Twojego filtra cząstek stałych – stosowane przez nas metody są w zupełności bezpiecznie i nie powodują poważnych uszkodzeń filtra DPF, tak jak dzieje sięto np. w przypadku wyżarzanie filtra w piecu.
Po czym można, jeszcze poznać, że DPF jest zapchany? Zapchany filtr cząstek stałych wpływa negatywnie na pracę jednostki napędowej – problem z utrzymaniem płynnych obrotów, praca pojazdu w trybie awaryjnym, a nawet brak wystarczającej jego mocy, to najczęstsze objawy zanieczyszczonego filtra DPF. W celu potwierdzenia wstępnej diagnozy warto udać się do serwisu w celu przeprowadzenia weryfikacji testerem diagnostycznym.
Popularne wpisy
Problem z filtrem DPF – regenerować, czy postawić na wymianę?
Sprawdź jakie czynniki warto rozważyć, przed podjęciem decyzji o regeneracji lub wymianie filtra cząstek stałych. ...
Jakie są przyczyny zapchania filtra DPF? - sprawdź, jak uniknąć awarii
Dowiedz się, co sprzyja zapychaniu filtra cząstek stałych i jak można zminimalizować ryzyko awarii ...
Komentarze