Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 820354235!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 820354235 pasujący przykładowo do Renault GRAND SCENIC II (JM0/1_) z silnikiem 1.9 dCi (JM0G, JM12, JM1G, JM2C) możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• JMJ 1164;
• BM11233.
Filtr cząstek stałych 820354235 | Skuteczna regeneracja DPF/FAP
Jeśli zostałeś posiadaczem pojazdu z silnikiem diesla, musisz pamiętać o regeneracji filtra cząstek stałych, aby nie zaburzyć jego prawidłowej pracy, która odbywa się w zanieczyszczonych warunkach. To, że ma ten podzespół skłonność do zapychania się, jest oczywiste, ponieważ taka jest zasada działania filtra cząstek stałych. W jego środku gromadzą się osady, a po pewnym czasie eksploatacji nadejdzie czas ich wypalenia, aby ponownie mogły pojawić się w nim nowe.
Jeśli nie będziesz usuwał zanieczyszczeń, które blokują kanaliki filtrujące, możesz być pewny, że kiedyś dojdzie do uszkodzenia i to nie tylko samego filtra cząstek stałych DPF/FAP, ale również pozostałych elementów. Zatem jeśli dalej przeciągasz wizytę w serwisie i w dalszym ciągu nie jesteś pewny czyszczenia DPF i czy warto w ogóle go wykonywać, to zapewniamy Cię, że jest to właściwie Twój obowiązek. Pojazd poruszający się po ulicach musi mieć czystego DPF-a, aby nie szkodził naszej atmosferze.
Wykonując regenerację w serwisie, otrzymasz dokument poświadczający odzyskanie przez filtr przepustowości oraz jak wyglądała sytuacja przed wykonaną regeneracją i po niej.
DPF 820354235 | Czyszczenie DPF bez demontażu – jak bardzo skuteczne albo może w ogóle?
Czyszczenie filtra cząstek stałych na zasadzie wprowadzenia preparatu do jego wnętrza nie jest na tyle efektywne, jak regeneracja w ASO. Przede wszystkim nie oczyścisz go w 100-procentach, jedynie z wierzchu. Nie zapominaj, że najbardziej kłopotliwy jest popiół, a nie usuniesz go inaczej niż poprzez przemycie filtra wodą pod ciśnieniem. Jeśli zależy Ci na krótkotrwałym efekcie, to taki rodzaj czyszczenia będzie dobry, ale tak czy inaczej, nie unikniesz wizyty w serwisie.
Popularne wpisy
Zapchany filtr DPF – te symptomy pojawiają się w pierwszej kolejności!
Dowiedz się jakimi symptomami charakteryzuje się problem z filtrem DPF i czym mogą skutkować. ...
Najczęstsze błędy podczas eksploatacji filtra DPF – co robić, by uniknąć usterki?
Dowiedz się, jakie są najczęstsze błędy podczas eksploatacji auta z filtrem DPF, które przyczyniają się do wystąpienia jego usterki. ...
Komentarze