Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 850114!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 850114 pasujący przykładowo do Opel ASTRA J (P10) z silnikiem 1.7 CDTI (68) możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1084
Filtr cząstek stałych 850114 | Dlaczego DPF/FAP się zatyka?
Filtr cząstek stałych musi być odpowiednio eksploatowany, aby nie wystąpiły zbyt wcześnie problemy z DPF i FAP. Pamiętaj o regeneracji podzespołu, aby odetkać jego kanaliki filtrujące zapchane osadami. Jeśli zatkanie filtra cząstek stałych jest za duże, to może doprowadzić to do uszkodzenia jego oraz innych podzespołów, a nie jest to wskazane.
Jakie są jeszcze inne przyczyny zapchania DPF/FAP? Wiesz już, że istotna jest odpowiednia eksploatacja, ale to nie wszystko. Weź pod uwagę jeszcze tankowane paliwo, dodatki do paliwa, czy pamiętasz o wypalaniu sadzy oraz to, czy naprawiasz lub wymieniasz uszkodzone elementy znajdujące się w Twoim pojeździe.
Wszystkie te czynniki wpływają na prawidłową pracę filtra cząstek stałych, a jeśli któryś z podzespołów jest uszkodzony, negatywnie oddziałuje na sprawność innych.
Jak zaradzić problemowi z zanieczyszczonym filtrem DPF/FAP? Otóż tak, jak napisaliśmy na początku – musisz pamiętać o wizycie w serwisie, w którym zostanie wykonana fachowa regeneracja tego podzespołu. Dzięki temu odświeżysz stan filtra i ulepszysz jego pracę, a dodatkowo nie musisz długo na niego czekać. Jeśli chodzi o koszt, to jest on również niewielki.
DPF 850114 | Wymiana wkładu DPF – czy to regeneracja?
Czy wymianę wkładu filtra DPF można traktować jak regenerację? W pewnym sensie tak, ponieważ pozbywasz się zabrudzonego wkładu i na jego miejsce montujesz zupełnie nowy. Należy też pamiętać, że usługa powinna zostać przeprowadzona przez fachowców oraz przy użyciu odpowiedniego sprzętu.
Popularne wpisy
Najczęstsze problemy z filtrem DPF – poznaj sposoby na ich rozwiązanie!
Filtr DPF (filtr cząstek stałych) może sprawiać problemy, a najczęstszym z nich jest jego zapchanie. Dzieje się tak, gdy filtr zatrzymuje zbyt dużo sadzy i innych zanieczyszczeń, co utrudnia przepływ spalin. ...
Jakie są różnice między filtrami cząstek stałych a katalizatorami? - czy są one wyraźne?
Tak, istnieją wyraźne różnice między katalizatorem a DPF, zarówno pod względem funkcji, jak i sposobu działania: ...
Komentarze