Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 855236!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 855236 pasujący przykładowo do Opel ASTRA H (A04) z silnikiem 1.9 CDTI 16V (L48) możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1096
Filtr cząstek stałych 855236 | Rady na zapchany DPF/FAP
Zakupiłeś pojazd, który został wyprodukowany po 2006 roku? Prawdopodobnie masz w układzie wydechowym filtr cząstek stałych, który właśnie od tego momentu stał się obowiązkowym wyposażeniem pojazdów z dieslem – a przynajmniej powinien znajdować się w układzie wydechowym. Z czym ta jego obecność się wiąże? Otóż eksploatacja takich pojazdów staje się trudniejsza i droższa niż wcześniej.
Aby DPF lub FAP pracowały poprawnie, musisz przestrzegać kilka zaleceń, aby nie uszkodzić tego podzespołu, a z nim innych. Zwracaj uwagę na jakość paliwa, stosowanie dodatków do ropy, styl jazdy, nie zaniedbuj kontroli stanu technicznego pojazdu, a także wypalania zawartości filtra cząstek stałych. To wszystko na pewno pomoże i ułatwi jego funkcjonowanie.
Nie powinieneś także zapomnieć o czyszczeniu DPF i FAP szczególnie w ASO dla odświeżenia jego stanu i przywrócenia mu parametrów. Zadbaj o swoje bezpieczeństwo i komfort jazdy, zwłaszcza że koszt nie obciąży Twojego portfela.
DPF 855236 | Zatkany DPF - co robić?
Tak, jak już wyżej napisaliśmy – możesz, a nawet musisz oczyścić zanieczyszczone wnętrze filtra cząstek stałych, ale tylko w sposób bezpieczny i skuteczny. Żadne domowe sposoby nie pomogą Ci w tym, także miej na uwadze, że w serwisie procedura ta jest o wiele dokładniejsza i zyskasz gwarancję, że filtr DPF/FAP będzie odnowiony w 100-procentach i nic się z nim złego nie stanie!
Popularne wpisy
Zapchany filtr DPF – jak sobie z tym radzić?
Jeżeli filtr DPF w Twoim aucie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jeżdżenie z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Problem z filtrem DPF – regenerować, czy postawić na wymianę?
Sprawdź jakie czynniki warto rozważyć, przed podjęciem decyzji o regeneracji lub wymianie filtra cząstek stałych. ...
Komentarze