Filtr DPF 8C11-5H250-AG

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Pracownia regeneracji DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 8C11-5H250-AG!

Filtr DPF 8C11-5H250-AG
Filtr DPF 8C11-5H250-AG

 

 

Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 8C11-5H250-AG pasujący przykładowo do Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) z silnikiem 2.2 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1104


Filtr cząstek stałych 8C11-5H250-AG | Jakie są objawy zapchanego podzespołu?

 

Filtr cząstek stałych 8C11-5H250-AG | Jakie są objawy zapchanego podzespołu?
Filtr cząstek stałych 8C11-5H250-AG | Jakie są objawy zapchanego podzespołu?

 

  

Niewątpliwie filtr cząstek stałych jest takim podzespołem, który wymaga odpowiedniej eksploatacji, bo inaczej może dojść nawet do jego uszkodzenia. Co więc należy zrobić, kiedy dostrzeżesz w Twoim pojeździe pierwsze objawy zapchanego DPF? Na pewno nie możesz ich zignorować, tylko wykonać najlepiej regenerację filtra cząstek stałych w ASO.

Zanim napiszemy Ci kilka słów o czyszczeniu tego podzespołu, podpowiemy, na jakie charakterystyczne objawy świadczące o zatkanym DPF/FAP należy zwrócić uwagę:

• kierowcy zauważają zbyt duże spalanie oleju napędowego;
• gęste kłęby dymu koloru czarnego lub białego wydobywające się z układu wydechowego Twojego pojazdu;
• komputer pokładowy wyświetla kody błędów odpowiedzialne za filtr cząstek stałych;
• nagła zmiana pracy silnika w trybie awaryjnym;
• utrata osiągów i mocy w pojeździe w trakcie jazdy;
• regeneracja filtra cząstek stałych często kończy się niepowodzeniem;
• dodatkowo może pojawić się kontrolka oraz migotanie świec żarowych.

Odnośnie tematu regeneracji filtra cząstek stałych - powinna zostać przeprowadzona we właściwym miejscu i przez doświadczonych specjalistów. Jeżeli podejmiesz próbę samodzielnego oczyszczania złymi środkami, może naruszyć delikatny wkład filtra DPF/FAP. Mycie hydrodynamiczne, które stosuje się u nas, pozwala na 100-procentowe udrożnienie kanalików filtrujących z wszelkich osadów, w tym popiołu i to w korzystnej dla Ciebie cenie!


DPF 8C11-5H250-AG | Wypalanie DPF | Jak rozpoznać tę procedurę?

Jeśli przyszedł czas na oczyszczenie zawartości filtra cząstek stałych w Twoim pojeździe i sterownik silnika zainicjował procedurę wypalania, która Cię zaskoczyła, to wypiszemy kilka oznak, które są rozpoznawalne przy samoczynnej regeneracji:
• możesz odczuć chwilowy wzrost zużycia oleju napędowego;
• na komputerze podkładowym wyświetli się kontrolka wypalania DPF;
• nadmierne wydostawanie się spalin z rury wydechowej pojazdu;
• w momencie przyspieszania będziesz odczuwać szarpnięcia silnikiem.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy