Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 8K0131765F!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 8K0131765F pasujący przykładowo do Audi A4 (8K2, B8) z silnikiem 2.0 TDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1069
Filtr cząstek stałych 8K0131765F | Co może się stać, gdy masz zapchany DPF?
Nie powinno być dla Ciebie nowością, że zapychanie się filtra cząstek stałych jest nieuniknione, a Twoim zadaniem, jako użytkownika pojazdu z silnikiem wysokoprężnym, jest pamiętać o regeneracji. Dla przypomnienia - odpowiemy na bardzo istotne pytanie, które brzmi: co to jest filtr cząstek stałych? Jest to nowy podzespół, który od 2006 roku zagrzał swoje miejsce w układzie wydechowym pojazdów z silnikami diesla, pomiędzy katalizatorem utleniającym a SCR. Wyłapuje i dopala jednocześnie szkodliwe cząstki stałe, aby ograniczyć wydobywanie się do środowiska nadmiernych ilości trujących substancji, ale aby jego praca przynosiła owocne rezultaty – musi być on na bieżąco oczyszczany.
Takie czyszczenie filtra cząstek stałych możesz bez problemu wykonać w serwisie. Podzespołem tym zajmą się fachowcy, więc możesz mieć 100% pewność, że usługa będzie wykonana rzetelnie i stan filtra zostanie porządnie odświeżony.
A co w przypadku, gdy zakupiłeś pojazd – jak się okazało, z wyciętym DPF-em? To jest bardzo ważne pytanie, ale odpowiedź jest jedna – filtr DPF lub FAP musisz zakupić i ponownie zamontować.
DPF 8K0131765F | Zatkanie filtra cząstek stałych – konsekwencje
Zatkany filtr DPF/FAP przyniesie Ci masę problemów, dlatego nie powinieneś dopuścić do takiej sytuacji. Jeśli już na samym początku pojazd daje Ci oznaki, które mogą świadczyć o dużej zawartości osadów we wnętrzu filtra, to należy się ich pozbyć. Zapchany filtr cząstek stałych oddziałuje także negatywnie na silnik oraz turbosprężarkę, dlatego regeneruj ten podzespół!
Popularne wpisy
Jakie są różnice między filtrami cząstek stałych a katalizatorami? - czy są one wyraźne?
Tak, istnieją wyraźne różnice między katalizatorem a DPF, zarówno pod względem funkcji, jak i sposobu działania: ...
Zapchany filtr DPF – jak sobie z tym radzić?
Jeżeli filtr DPF w Twoim aucie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jeżdżenie z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Komentarze