Filtr DPF 8K0131765F

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Pracownia regeneracji DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 8K0131765F!

Filtr DPF 8K0131765F
Filtr DPF 8K0131765F

 

Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 8K0131765F pasujący przykładowo do Audi A4 (8K2, B8) z silnikiem 2.0 TDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1069


Filtr cząstek stałych 8K0131765F | Co może się stać, gdy masz zapchany DPF?

 

Filtr cząstek stałych 8K0131765F | Co może się stać, gdy masz zapchany DPF?
Filtr cząstek stałych 8K0131765F | Co może się stać, gdy masz zapchany DPF?


Nie powinno być dla Ciebie nowością, że zapychanie się filtra cząstek stałych jest nieuniknione, a Twoim zadaniem, jako użytkownika pojazdu z silnikiem wysokoprężnym, jest pamiętać o regeneracji. Dla przypomnienia - odpowiemy na bardzo istotne pytanie, które brzmi: co to jest filtr cząstek stałych? Jest to nowy podzespół, który od 2006 roku zagrzał swoje miejsce w układzie wydechowym pojazdów z silnikami diesla, pomiędzy katalizatorem utleniającym a SCR. Wyłapuje i dopala jednocześnie szkodliwe cząstki stałe, aby ograniczyć wydobywanie się do środowiska nadmiernych ilości trujących substancji, ale aby jego praca przynosiła owocne rezultaty – musi być on na bieżąco oczyszczany.

Takie czyszczenie filtra cząstek stałych możesz bez problemu wykonać w serwisie. Podzespołem tym zajmą się fachowcy, więc możesz mieć 100% pewność, że usługa będzie wykonana rzetelnie i stan filtra zostanie porządnie odświeżony.

A co w przypadku, gdy zakupiłeś pojazd – jak się okazało, z wyciętym DPF-em? To jest bardzo ważne pytanie, ale odpowiedź jest jedna – filtr DPF lub FAP musisz zakupić i ponownie zamontować.


DPF 8K0131765F | Zatkanie filtra cząstek stałych – konsekwencje

Zatkany filtr DPF/FAP przyniesie Ci masę problemów, dlatego nie powinieneś dopuścić do takiej sytuacji. Jeśli już na samym początku pojazd daje Ci oznaki, które mogą świadczyć o dużej zawartości osadów we wnętrzu filtra, to należy się ich pozbyć. Zapchany filtr cząstek stałych oddziałuje także negatywnie na silnik oraz turbosprężarkę, dlatego regeneruj ten podzespół!

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy