Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 9064905481!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 9064905481 pasujący przykładowo do Mercedes SPRINTER 3,5-t Furgon (906) z silnikiem 318 CDI 4x4 możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1059
Filtr cząstek stałych 9064905481 | Objawy zanieczyszczonego filtra DPF i FAP
Kiedy nawet nie zdajesz sobie sprawy, że prawdopodobnie posiadasz zanieczyszczony filtr cząstek stałych, to otrzymasz takie sygnały, które tylko utwierdzą Cię w przekonaniu, że czas ten problem rozwiązać.
Zatem filtr cząstek stałych i objawy, które mogą wystąpić w Twoim pojeździe, to na przykład:
• szczególnie zauważalny problem z silnikiem, turbosprężarką i świecami żarowymi;
• z układu wydechowego wydostaje się nadmierna ilość ciemnego lub jasnego dymu;
• ECU wyświetla kody błędów mówiące o zapchanym filtrze cząstek stałych;
• dodatkowo najbardziej odczuwalny przez Kierowcę objaw – spadek mocy pracy silnika;
• o płynnej jeździe z zanieczyszczonym filtrem cząstek stałych można zapomnieć;
• w krytycznej sytuacji – silnik przechodzi w pracę trybu awaryjnego.
Jak widać jest masa objawów, które świadczą o problemie z tym podzespołem, niestety, ale większość nie zdaje sobie sprawy, że trzeba działać szybko, aby do końca nie uszkodzić filtra cząstek stałych, bo to może pociągnąć za sobą kolejne awarie.
Jeśli tylko otrzymasz sygnał w postaci odpowiedzialnej za filtr cząstek stałych kontrolki – wykonaj wypalanie DPF/FAP. W ten sposób pozbędziesz się sadzy, więc chwilowo filtr będzie oczyszczony. Nie zapomnij jednak o regeneracji tego podzespołu w serwisie, która charakteryzuje się dokładniejszą formą oczyszczania i przedłuża ona efekty. Koszt usługi nie jest wysoki, a otrzymasz w zamian odżywiony stan filtra.
DPF 9064905481 | Podajemy, ile trwa wypalanie DPF na postoju oraz w trasie
Wracając jeszcze do tematu wypalania sadzy chcemy wyjaśnić, że ta metoda regeneracji może trwać nawet do 30 minut. Wszystko zależy od poziomu zapchania i rodzaju filtra cząstek stałych. Na pewno nie powinieneś przedwcześnie zakończyć tego procesu, tylko dopiero po całkowitym dopaleniu sadzy.
Popularne wpisy
Najczęstsze problemy z filtrem DPF – poznaj sposoby na ich rozwiązanie!
Filtr DPF (filtr cząstek stałych) może sprawiać problemy, a najczęstszym z nich jest jego zapchanie. Dzieje się tak, gdy filtr zatrzymuje zbyt dużo sadzy i innych zanieczyszczeń, co utrudnia przepływ spalin. ...
Jakie są różnice między filtrami cząstek stałych a katalizatorami? - czy są one wyraźne?
Tak, istnieją wyraźne różnice między katalizatorem a DPF, zarówno pod względem funkcji, jak i sposobu działania: ...
Komentarze