Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 9064905581!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 9064905581 pasujący przykładowo do Mercedes SPRINTER 3,5-t platforma / podwozie (906) z silnikiem 318 CDI 4x4 możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1059
Filtr cząstek stałych 9064905581 | Filtr DPF/FAP i wypalanie sadzy
Podczas pracy filtra cząstek stałych w zanieczyszczonych warunkach gromadzą się osady, których należy się pozbyć, aby nie zaburzyć sprawności podzespołu. Pierwszym krokiem do usunięcia osadów z wnętrza DPF/FAP jest wypalanie, które możesz wykonać podczas jazdy oraz na postoju.
W takim razie teraz zostanie dokładniej omówione, jak przebiega filtra cząstek stałych wypalanie:
• jeśli decydujesz się na regenerację filtra na postoju, to pamiętaj, aby zatrzymać pojazd w bezpiecznym miejscu, najlepiej z dala od ludzi, aby nie musieli wdychać dużych ilości wydobywających się spalin;
• podnieś obroty, aby sterownik silnika mógł podać nową porcję oleju napędowego, która zwiększy temperaturę spalin, a to umożliwi swobodne wypalenie sadzy;
• wypalanie sadzy w trakcie jazdy stanowi naturalny proces pozbywania się osadów, ponieważ Twoim zadaniem jest wyjechać na drogę szybkiego ruchu;
• kiedy jesteś już w odpowiednim miejscu – podnieś prędkość jazdy oraz wysokość obrotów;
• szybka jazda i podwyższone obroty sprawią, że wysokość temperatury spalin usunie zalegającą sadzę.
Warunkiem do efektywnego ukończenia procesu wypalania filtra cząstek stałych jest uzbrojenie się w cierpliwość i pozwolenie, aby sadza się całkowicie dopaliła.
DPF 9064905581 | Filtr cząstek stałych i czyszczenie w autoryzowanym serwisie
Wypalania DPF/FAP nie można traktować jak jedynej formy oczyszczania podzespołu, ponieważ z czasem będzie on domagał się dokładnej regeneracji. W tym celu chcemy Ci polecić metodę, jaką praktykujemy u nas, a jest nią mycie wodne pod ciśnieniem. Pozwoli to usunąć wszelkie zanieczyszczenia i to w niewielkiej cenie. Otrzymujesz w zamian prawie nowy podzespół, zatem warto się tym zainteresować!
Popularne wpisy
Jakie konsekwencje może mieć ignorowanie problemu zapchanego filtra DPF? - nie ryzykuj
Gdy filtr DPF w Twoim samochodzie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jazda z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Jakie objawy sugerują konieczność zregenerowania filtra cząstek stałych? - 5 niepokojących symptomów
Pierwszymi objawami zapchanego filtra cząstek stałych DPF, na które należy zwrócić uwagę, są to: ...
Komentarze