Filtr DPF 93168446

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
pracownia regeneracji

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 93168446 !

 

Filtr DPF 93168446
Filtr DPF 93168446

 Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny — wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 93168446 pasujący przykładowo do Opel ASTRA J Sports Tourer (P10) z silnikiem 1.7 CDTI (35) możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1084


Filtr cząstek stałych 93168446 | Usuwanie osadów z DPF

 

Filtr cząstek stałych 93168446 | Usuwanie osadów z DPF
Filtr cząstek stałych 93168446 | Usuwanie osadów z DPF

Regeneracja filtra cząstek stałych jest obowiązkowa, dlatego że wskutek jego bardzo ciężkiej pracy zanieczyszcza się i osadza się w nim sadza. O ile sadza nie jest trudna do usunięcia, o tyle popiół już tak. Sadzę możesz usunąć dzięki wypalaniu filtra cząstek stałych, natomiast, aby skutecznie pozbyć się popiołu, trzeba go porządnie umyć w specjalistycznej maszynie, która znajduje się w serwisie. Metoda hydrodynamicznej regeneracji DPF pozwala po niej przez długi czas cieszyć się efektami. Podzespół ten jest w 100-procentach wyczyszczony, odzyskuje przepustowość, dzięki temu powraca komfort Twojej jazdy oraz bezpieczeństwo. Dodatkowo nie musisz martwić się o koszt, ponieważ usługa nie jest droga.

Pamiętaj, że popiołu nie usuniesz metodą czyszczenia DPF bez demontażu, gdyż preparat pozwoli z wierzchu usunąć osady, a całe wnętrze filtra będzie w dalszym ciągu zatkane.
Ten rodzaj oczyszczania będzie dobry na chwilę, ale wizyta w serwisie jest nieunikniona.


DPF 93168446 | Regeneracja FAP

Podobnie jak z DPF, regeneracja FAP także jest konieczna. Pojazdy francuskich marek posiadają właśnie ten drugi rodzaj filtra i różni się on tym od DPF, że wymaga on dolewania dodatkowego płynu, który obniża temperaturę samozapłonu. To, co łączy filtr DPF z FAP, jest to skłonność do zapychania, więc czyszczenie tego drugiego rodzaju filtra jest niezbędne.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy