Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 93168446 !
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny — wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 93168446 pasujący przykładowo do Opel ASTRA J Sports Tourer (P10) z silnikiem 1.7 CDTI (35) możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1084
Filtr cząstek stałych 93168446 | Usuwanie osadów z DPF
Regeneracja filtra cząstek stałych jest obowiązkowa, dlatego że wskutek jego bardzo ciężkiej pracy zanieczyszcza się i osadza się w nim sadza. O ile sadza nie jest trudna do usunięcia, o tyle popiół już tak. Sadzę możesz usunąć dzięki wypalaniu filtra cząstek stałych, natomiast, aby skutecznie pozbyć się popiołu, trzeba go porządnie umyć w specjalistycznej maszynie, która znajduje się w serwisie. Metoda hydrodynamicznej regeneracji DPF pozwala po niej przez długi czas cieszyć się efektami. Podzespół ten jest w 100-procentach wyczyszczony, odzyskuje przepustowość, dzięki temu powraca komfort Twojej jazdy oraz bezpieczeństwo. Dodatkowo nie musisz martwić się o koszt, ponieważ usługa nie jest droga.
Pamiętaj, że popiołu nie usuniesz metodą czyszczenia DPF bez demontażu, gdyż preparat pozwoli z wierzchu usunąć osady, a całe wnętrze filtra będzie w dalszym ciągu zatkane. Ten rodzaj oczyszczania będzie dobry na chwilę, ale wizyta w serwisie jest nieunikniona.
DPF 93168446 | Regeneracja FAP
Podobnie jak z DPF, regeneracja FAP także jest konieczna. Pojazdy francuskich marek posiadają właśnie ten drugi rodzaj filtra i różni się on tym od DPF, że wymaga on dolewania dodatkowego płynu, który obniża temperaturę samozapłonu. To, co łączy filtr DPF z FAP, jest to skłonność do zapychania, więc czyszczenie tego drugiego rodzaju filtra jest niezbędne.
Popularne wpisy
Najczęstsze problemy z filtrem DPF – poznaj sposoby na ich rozwiązanie!
Filtr DPF (filtr cząstek stałych) może sprawiać problemy, a najczęstszym z nich jest jego zapchanie. Dzieje się tak, gdy filtr zatrzymuje zbyt dużo sadzy i innych zanieczyszczeń, co utrudnia przepływ spalin. ...
Jakie są różnice między filtrami cząstek stałych a katalizatorami? - czy są one wyraźne?
Tak, istnieją wyraźne różnice między katalizatorem a DPF, zarówno pod względem funkcji, jak i sposobu działania: ...
Komentarze