Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 93865518!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 93865518 pasujący przykładowo do Nissan PRIMASTAR Autobus (X83) z silnikiem dCi 120 możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• JMJ 1135;
• BM11285H.
Filtr cząstek stałych 93865518 | Efektywne czyszczenie DPF i FAP
Na samym początku tego artykułu przedstawimy kilka słów o samym filtrze cząstek stałych. Otóż podzespół ten obowiązkowo zaczął być montowany w układach wydechowych pojazdów z silnikami wysokoprężnymi od 2006 roku, a celem tego miała być ochrona środowiska przed szkodliwymi związkami chemicznymi i to się oczywiście udało. Sytuacja się jednak skomplikowała, gdy właściciele tych pojazdów na własnej skórze przekonali się o wadach posiadania filtra cząstek stałych oraz o tym, jak bardzo wzrosły koszty eksploatacji.
Nie ma innej rady na utrzymanie prawidłowej pracy tego podzespołu jak jego regeneracja. Pamiętaj o wypalaniu sadzy, które możesz wykonać w trasie i na postoju oraz zwracaj uwagę na jakość tankowanego paliwa oraz na jego źródło, stosuj także odpowiednie dodatki do paliwa, które nie będą wzmagać powstawania popiołu.
Jeśli regenerujesz zanieczyszczony podzespół, użyj wyłącznie sprawdzonego środka do czyszczenia DPF, aby nie wystąpiły jakieś nieoczekiwane problemy. Właściwie to powinieneś oddać filtr na czyszczenie w ASO, ponieważ tylko wtedy uzyskasz pewność, że zostanie on całkowicie oczyszczony z nawarstwionych osadów.
DPF 93865518 | Jak wyczyścić DPF domowym sposobem?
Tak, jak podaliśmy informacje wyżej – zakup tylko taki preparat, który nie zagrozi Twojemu filtrowi i zaaplikuj go zgodnie z instrukcją obsługi. Licz się z tym, że efekt nie będzie tak samo dobry, jak po usłudze wykonanej w serwisie. Niesprawdzone albo niewłaściwe środki sprawią Ci więcej kłopotu niż pożytku, dlatego najlepiej jest nie ryzykować i po prostu udać się do serwisu w celu przeprowadzenia pewnej i skutecznej regeneracji.
Popularne wpisy
Najczęstsze problemy z filtrem DPF – poznaj sposoby na ich rozwiązanie!
Filtr DPF (filtr cząstek stałych) może sprawiać problemy, a najczęstszym z nich jest jego zapchanie. Dzieje się tak, gdy filtr zatrzymuje zbyt dużo sadzy i innych zanieczyszczeń, co utrudnia przepływ spalin. ...
Jakie są różnice między filtrami cząstek stałych a katalizatorami? - czy są one wyraźne?
Tak, istnieją wyraźne różnice między katalizatorem a DPF, zarówno pod względem funkcji, jak i sposobu działania: ...
Komentarze