Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 96629318!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 96629318 pasujący przykładowo do Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) z silnikiem 2.0 D możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• JMJ 1205;
• BM11085H.
Filtr cząstek stałych 96629318 | Przedłuż pracę DPF/FAP za pomocą regeneracji
Aby filtr cząstek stałych prawidłowo pracował, potrzebna jest regeneracja w celu przywrócenia mu utraconych parametrów. Jeśli podzespół ten boryka się z nadmiernym zapchaniem, daje o sobie znać i nie chodzi tylko o zaburzoną pracę filtra, ale również o inne elementy. Pamiętaj, że posiadając zatkany DPF/FAP jazda będzie utrudniona, ale też nie powinna mieć ona miejsca, no, chyba że jesteś w trakcie wypalania sadzy.
Warto więc teraz zastanowić się, jak wymusić wypalanie DPF, aby całkowicie pozbyć się sadzy? Udaj się najlepiej w dłuższą podróż, abyś miał doskonałą możliwość podniesienia obrotów i zwiększenia prędkości jazdy. To sprawi, że wzrośnie temperatura spalin, która ułatwi dopalenie osadów.
Co z regeneracją w ASO? Otóż ta regeneracja należy do najefektywniejszych, gdyż pozwala ona na usunięcie wszelkiego rodzaju zabrudzeń, co ulepsza sprawność filtra cząstek stałych. Koszt usługi nie jest duży, a efekty są bardzo zadowalające, jeśli dostosowujesz się do z góry narzuconych wytycznych.
DPF 96629318 | Jaki koszt wymiany filtra cząstek stałych?
Jeżeli doszło do uszkodzenia DPF/FAP i czyszczenie tego podzespołu nie jest możliwe, to tak – trzeba kupić nową część, która nie należy do najtańszych i ponownie zamontować. Cena nowego filtra cząstek stałych może wynosić nawet kilka tysięcy złotych. Czy lepiej więc zaniedbać ten podzespół i wydać dużo pieniędzy na kupno i montaż nowego filtra, czy może jednak przeznaczyć kilkaset złotych na regenerację? Raczej opcja numer dwa jest korzystniejsza dla Ciebie i Twojego portfela.
Popularne wpisy
Problem z filtrem DPF – regenerować, czy postawić na wymianę?
Sprawdź jakie czynniki warto rozważyć, przed podjęciem decyzji o regeneracji lub wymianie filtra cząstek stałych. ...
Jakie są przyczyny zapchania filtra DPF? - sprawdź, jak uniknąć awarii
Dowiedz się, co sprzyja zapychaniu filtra cząstek stałych i jak można zminimalizować ryzyko awarii ...
Komentarze