Filtr DPF A2034905019

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
serwis regeneracji

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr A2034905019!

 

Filtr DPF A2034905019
Filtr DPF A2034905019

 Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF A2034905019 pasujący przykładowo do Mercedes CLK (C209) z silnikiem 320 CDI (209.320) możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1112


Filtr cząstek stałych A2034905019 | Zregeneruj zatkany DPF i FAP

 

Filtr cząstek stałych A2034905019 | Zregeneruj zatkany DPF i FAP
Filtr cząstek stałych A2034905019 | Zregeneruj zatkany DPF i FAP

Masz kłopot z zanieczyszczonym filtrem cząstek stałych i przez to jazda Twoim pojazdem nie jest już taka, jak wcześniej? Rada na to jest jedna – musisz zregenerować ten podzespół, aby uwolnić go z wszelkich osadów, które się nawarstwiły w nim w trakcie eksploatacji.

Pamiętaj, że czyszczenie filtra cząstek stałych powinno zostać wykonane przez doświadczonych fachowców, którzy nie uszkodzą podzespołu, a sprawią, że jego praca będzie niepodważalnie dobra.
Metod jest wiele; począwszy od prób domowego oczyszczania, przez czyszczenie DPF/FAP, które nie wymaga demontażu filtra, kończąc na regeneracji w ASO. Co prawda każdy serwis inaczej regeneruje zanieczyszczony podzespół, jednakże najlepszą według naszej opinii opcją jest mycie hydrodynamiczne, ponieważ ani sadza, ani popiół nie będą już zatykać kanalików filtrujących. Koszt usługi jest nieduży, a wykonuje się ją nie dłużej jak jeden dzień roboczy.


DPF A2034905019 | Filtr cząstek stałych i objawy, które mogą wskazywać na zapchanie/uszkodzenie

Pojazd, który posiada w układzie wydechowym zapchany DPF/FAP powoduje, że poruszanie się pojazdem jest utrudnione, kierowca zauważa znacząco zwiększone spalanie, odczuwalny problem z prawidłową pracą nie tylko silnika, ale również turbosprężarki. Dodatkowo nie bądź zdziwiony, gdy wyświetli Ci się kontrolka DPF, która będzie wymagała od Ciebie przeprowadzenia samoregeneracji.
Z pewnością nie możesz zbagatelizować objawów i tych, które zostały przez nas przedstawione, jak również tych, których nie wymieniliśmy, ale jednak mogą być spowodowane zapchanym lub uszkodzonym DPF/FAP. Nie zapominaj więc o regeneracji filtra cząstek stałych!

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy