Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF A2114900592!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF A2114900592 pasujący przykładowo do Mercedes KLASA E (W211) E z silnikiem 280 CDI (211.020) możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1039
Filtr cząstek stałych A2114900592 | Wydłuż pracę swojego podzespołu regeneracją
Posiadając zanieczyszczony filtr cząstek stałych w pojeździe, musisz się liczyć z możliwie występującymi konsekwencjami, jak na przykład uszkodzony DPF/FAP, turbosprężarka,
silnik oraz inne elementy współpracujące z naszym głównym podzespołem.
Możesz wykonać samoregenerację DPF/FAP będąc zarówno w trasie, jak i na postoju. Taki rodzaj regeneracji filtra cząstek stałych polega na wypalaniu sadzy, która gromadzi się w wyniku pracy w warunkach zanieczyszczonych. Aby doszło do skutecznego pozbycia się sadzy, trzeba pamiętać o kilku zaleceniach:
• podczas regeneracji pasywnej wyjedź na drogę szybkiego ruchu, zwiększ prędkość jazdy, podnieś obroty i dzięki temu osady zaczną się wypalać;
• podczas regeneracji aktywnej znajdź bezpieczne miejsce do zaparkowania pojazdu, z dala od ludzi. Zwiększysz obroty, a sterownik silnika poda nową porcję oleju napędowego, która umożliwi podniesienie temperatury spalin i tym samym pozbędzie się sadzy.
DPF A2114900592 | Regeneracja / czyszczenie DPF bez demontażu a skuteczność
Wiesz, jak wykonać wypalanie DPF/FAP, natomiast pamiętaj, że po pewnym czasie nie będzie ono wystarczające. Czy zatem czyszczenie filtra cząstek stałych bez demontażu zastąpi normalną regenerację w maszynie? Nie do końca, dlatego że podczas zaaplikowania preparatu, usuniesz osady powierzchownie, a oczyszczając ten podzespół w maszynie, przy użyciu wody i ciśnienia, zostaną usunięte wszelkie zanieczyszczenia. Poza tym koszt usługi regeneracji w serwisie nie jest drogi, efekty zaś są jej bardzo zadowalające.
Popularne wpisy
Najczęstsze problemy z filtrem DPF – poznaj sposoby na ich rozwiązanie!
Filtr DPF (filtr cząstek stałych) może sprawiać problemy, a najczęstszym z nich jest jego zapchanie. Dzieje się tak, gdy filtr zatrzymuje zbyt dużo sadzy i innych zanieczyszczeń, co utrudnia przepływ spalin. ...
Jakie są różnice między filtrami cząstek stałych a katalizatorami? - czy są one wyraźne?
Tak, istnieją wyraźne różnice między katalizatorem a DPF, zarówno pod względem funkcji, jak i sposobu działania: ...
Komentarze