Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF A2214900136!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF A2214900136 pasujący przykładowo do Mercedes KLASA S (W221) S z silnikiem 320 CDI (221.022, 221.122) możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1110
Filtr cząstek stałych A2214900136 | Regeneracja podzespołu
Czyszczenie filtra cząstek stałych jest obowiązkowym zadaniem każdego użytkownika pojazdów z sinikami wysokoprężnymi, ponieważ podzespół ten ma skłonność do zatykania się zanieczyszczeniami, które się w nim nawarstwiają.
Co się stanie, jeśli zabrudzony DPF/FAP nie zostanie udrożniony? Zignorowanie wykonywania regeneracji filtra cząstek stałych spowoduje uszkodzenie i to nie tylko jego, ale również innych elementów mających swoje miejsce w pojeździe. Nie oszczędzaj na tym i nie wyszukuj informacji, jak wyczyścić DPF domowym sposobem, ponieważ to nie przyniesie Ci oczekiwanych rezultatów.
Pamiętaj, że zarówno ten podzespół, jak i katalizator jest bardzo cenny, więc chwila nieuwagi podczas jazdy, czy nawet aplikowanie preparatów, które mają w składzie żrące substancje, stanowią zagrożenie dla delikatnego wkładu filtra. Z reguły nawet środek, który jest przeznaczony do czyszczenia DPF, nie będzie skuteczny na tyle, co przeprowadzana regeneracja w serwisie.
DPF A2214900136 | Regeneracja filtra cząstek stałych w autoryzowanym serwisie
Wiesz już, że czyszczenie w serwisie ma większy sens niż przeprowadzona samodzielnie regeneracja, ponieważ mycie filtra odbywa się w certyfikowanej maszynie pod ciśnieniem. Dzięki temu zostaną usunięte wszelkiego rodzaju zabrudzenia, a jego stan zostaje odnowiony i to bardzo w korzystnej cenie!
Popularne wpisy
Zapchany filtr DPF – jak sobie z tym radzić?
Jeżeli filtr DPF w Twoim aucie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jeżdżenie z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Problem z filtrem DPF – regenerować, czy postawić na wymianę?
Sprawdź jakie czynniki warto rozważyć, przed podjęciem decyzji o regeneracji lub wymianie filtra cząstek stałych. ...
Komentarze