Filtr DPF B0802EC00A

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Pracownia regeneracji DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF B0802EC00A!

Filtr DPF B0802EC00A
Filtr DPF B0802EC00A

 

 Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF B0802EC00A pasujący przykładowo do Nissan NP300 NAVARA (D40) z silnikiem 2.5 dCi 4WD możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1027


Filtr cząstek stałych B0802EC00A | Zanieczyszczony DPF/FAP, a jazda pojazdem

Filtr cząstek stałych B0802EC00A | Zanieczyszczony DPF/FAP, a jazda pojazdem
Filtr cząstek stałych B0802EC00A | Zanieczyszczony DPF/FAP, a jazda pojazdem

 


Montowanie filtrów cząstek stałych ma na celu zadbać o ekologię, aby wydobywająca się ilość spalin zmniejszyła się znacząco. Jednak, żeby nic nie zakłóciło pracy tego podzespołu, musi być on czyszczony, aby był w stanie przyjmować nowe porcje cząstek stałych. Pamiętaj, że pierwsze objawy świadczące o zapchanym DPF/FAP to dla Ciebie sygnał, że czas poddać go regeneracji.
Jeżeli nic z tym nie zrobisz, może dojść do jego uszkodzenia, a to będzie wiązało się z dużymi kosztami wymiany i ponownego montażu do układu wydechowego.

Wiesz już, że nieuniknione jest poddawać filtr cząstek stałych czyszczeniu, aby przywrócić jego sprawność oraz 100-procentową drożność. Jednak jaki rodzaj regeneracji wybrać do Twojego podzespołu? Najlepszym rozwiązaniem jest przeprowadzić regenerację w serwisie, aby mieć pewność, że podzespół zostanie dobrze oczyszczony. Najlepszą metodą oczyszczania DPF/FAP jest mycie wodne pod wysokim ciśnieniem zabrudzonego wkładu filtra cząstek stałych, tym bardziej, że za wspomnianą usługę koszt jest bardzo atrakcyjny.


DPF B0802EC00A | Konsekwencje jazdy na zapchanym DPF/FAP

Jeśli poruszasz się pojazdem, który ma zanieczyszczony filtr DPF/FAP i w dalszym ciągu nie przeprowadziłeś jego regeneracji, to możesz się spodziewać, że albo uszkodzisz podzespół, albo pojazd nieoczekiwanie zatrzyma się na ulicy. Kontynuowanie jazdy jest zrozumiałe tylko wtedy, gdy ma odbyć się procedura wypalania sadzy, w innym przypadku jest nieuzasadnione.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy