Filtr DPF BH42-5H218-AA

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Pracownia regeneracji DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr BH42-5H218-AA!

Filtr DPF BH42-5H218-AA
Filtr DPF BH42-5H218-AA

 

Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:

→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF BH42-5H218-AA pasujący przykładowo do Land Rover RANGE ROVER III (L322) z silnikiem 4.4 D 4x4 możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1157


Filtr cząstek stałych BH42-5H218-AA | Gdzie szukać DPF?

 

Filtr cząstek stałych BH42-5H218-AA | Gdzie szukać DPF?
Filtr cząstek stałych BH42-5H218-AA | Gdzie szukać DPF?


Odpowiedzmy sobie na początku tego artykułu na pytanie, gdzie znajduje się filtr cząstek stałych. Zatem miejsce filtra cząstek stałych jest w układzie wydechowym pojazdów z silnikami wysokoprężnymi. Co prawda, w niektórych markach pojazdów (wybrane modele) Audi, VW oraz Toyot mające silnik 1.6 TDI bądź 1.9 TDI znalazł on swoje miejsce w komorze silnika. Warto jeszcze wiedzieć, że dokładnie jest on położony pomiędzy katalizatorem utleniającym a katalizatorem SCR.

Od razu powinniśmy Cię uprzedzić, że decydując się auto z dieslem, będziesz musiał pamiętać o właściwej eksploatacji, aby nie zniszczyć tego podzespołu. Tak, jak pozytywną cechą posiadania filtra cząstek stałych jest ochrona środowiska, tak minusem jest jego skłonność do zapychania, a tego zlekceważyć nie można! Tak więc, jak zachować dobrą pracę tego podzespołu? Musisz go oczyszczać, zarówno wypalając sadzę, jak i w serwisie. Wszelkie próby czyszczenia filtra DPF Kretem do rur, nie przyniesie takich efektów, jakbyś tego oczekiwał. Najlepiej zgłosić się do serwisu, ponieważ po pierwsze, koszt jest nieduży, a po drugie otrzymasz pewność, że usługa zostanie wykonana rzetelnie i zostanie on w pełni udrożniony z zalegających w nim zanieczyszczeń.


DPF BH42-5H218-AA | Adaptacja DPF po czyszczeniu jest konieczna!

Każdy zregenerowany czy wymieniony filtr cząstek stałych musi być zaadaptowany ponownie w sterowniku silnika, aby nie doszło do sytuacji, w której będzie on odczytywać błędne dane o DPF. Mogłoby to stanowić zagrożenie dla samego filtra, jak również negatywnie wpłynąć na resztę elementów pojazdów. Zatem – pamiętaj i o regeneracji, i o adaptacji!

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy